Stalkkaukset!

torstai 22. toukokuuta 2014

En oo kauheesti nyt keksinyt mitään kirjotettavaa tänne, mutta haluaisin kuitenkin  (mun piti kirjottaa tää postaus jo eilen ja ton alun jopa sain valmiiksi ja sit tuli taas muuta puuhaa niin unohdin koko bloggaamisen oikeestaan, mutta jospa nyt pystyis), laittakaa mulle siis pliis jotain mukavia postausideoita mistä mä kirjottaisin, haasteita tai vaikka kysymyksiä. Tässä kesän aikana ajattelin että voitais mysteerin kanssa tehä yhteinen kysymyspostaus taas, kun siitä vanhasta on niin paljon aikaa mutta ei vielä kuitenkaan, mistä te haluatte kuulla? Mun puolesta jopa mysteeri vois kirjottaa teille jonkun postauksen jos tulee joku mieleinen ehdotus siihen, että mistä hän kirjottaisi :P 

TÄnään on niin loistava ilma, että mä kipasen takasin pihalle.. Ollaan aamu 9 lähtien oltu pihalle, käyty vaan hakemassa vähän evästä ja täyttämässä juomapulloa välillä. Pitäkää hauskaa ja nauttikaa auringosta rakkaat. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)