Stalkkaukset!

tiistai 13. toukokuuta 2014

Minä täällä, moi!

Moikka. Ootte ollut mun mielessä miljoonaan kertaan rakkaat lukijat, oon myös miljoonaan kertaan miettinyt että jos nyt kirjottaisin,(mutta mun mielestä alko vähän tulemaan liialliseksi rutiiniksi toi kirjottaminen ja otin kauheeta stressiä siitä koko ajan) en oo ees fb:n sivua päivittänyt aikoihin, oikeestaan olin unohtanut kokonaan että mulla on ees olemassa blogille sellanen.. Mutta tässä nyt on ollut vähän kaikkea, oikeesti niin paljon kaikkea ettei edes yksi päivä riittäisi kaiken listaamiseen tähän.! Sain sähköpostia kuitenkin muutamalta ihmiseltä, että miks oon lopettanut bloggaamisen, kaavailtiin vaihtoehtoja siihen että miks mä oon ollut hiljaisuudessA :D Ei toi periaatteessa oo mikään yksityisasia, mutta sellanen että jos paljastan nää pari syytä tähän blogiin niin koko mun lähipiirini tietää sen jälkeen että tää tosiaan on mun blogi. Enkä mielelläni haluais sitä, toki vaihtoehtona olis poistaa kaikki vanhat kirjotukset ja alottaa uudelta puhtaalta pöydältä, mut mun mielestä se olis todella typerää koska haluan myös lukee noita vanhoja kirjotuksia joskus. Yhdessä  vaiheessa epäilin ja pelkäsin jo, että yks ihminen mun lähiperheestä tietää tästä blogista, periaatteessa ei mua haittais se mutta en kuitenkaan haluais että ihmiset jotka on mulle tärkeitä sais tietää miten oikeesti mun syömiset on mennyt, millasia angstikohtauksia oon joskus saanut ja ties mitä muuta. En halua huolestuttaa ketään.. Mulle riittää että mysteeri on tietonen tästä kaikesta (miksei olis kun on tossa vierellä koko ajan).. Mutta nyt pientä tiivistelmää että mitä meille kuuluu. 

Nyt mulla menee kuitenkin loistavasti kaikessa :)) Ja toivon, että tää elämä pysyiskin tämmösenä, (toivossa on hyvä elää...) joku joskus kirjotteli että toivoo mun pilvilinnan romahtavan yms, niin ei se oo nyt kuitenkaan romahtanut. Mulla on joskus pahoja päiviä todella paljonkin ,niinkuin monella muullakin on ollut! Mutta silti mulla menee loistavasti, eikä ole mitään ongelmaa :P Ja hei voi olla, että oon ens viikolla eri mieltä tästä mun elämästä mutta on tää ihan kivaa.. Ei mulla oo tällä hetkellä oikeestaan mitään valittamista tässä. 

Me suunnitellaan mysteerin kanssa kauheesti kesää.. Kesä tule jo ♥ Meillä on kauheesti tekemistä, enkä tiedä miten kerkeen kesälomalla kirjottelemaan mutta enköhän mä jotain kirjottele teille kuitenkin.. Suunnitelmissa olis vaaaaikka ja mitä, en tykkää yleensä suunnitella etukäteen mitään koska kaikki kusasee jossain vaiheessa eikä mikään mene niinkuin on suunniteltu, mutta tää suunnittelu on ihan kivaa kuitenkin.. :D Mysteeri on sellanen suunnitelmallinen mies joka aluksi ärsytti mua, kaikki menot piti suunnitella perusteellisesti.. Oon kait tottunut tohon sitten kun ei se mua niinkään haittaa enään lähes ollenkaan. Ulkomaan matka olis mun unelmissa, mutta ei nyt kesällä kuitenkaan, suomessa on ihan kiva kesä.. Tai ainakin on ollut, nyt näyttää aika synkältä :D 

Kirjottelen seuraavaan postaukseen syömisistä vähän, koska tää näköjään tulikin niin kauheen pitkäks. Mun tarkotus oli siis kirjottaa niistäkin tähän mutta se nyt jäi.... 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)