Stalkkaukset!

torstai 6. maaliskuuta 2014

Heippa, vähän kuulumisia ajattelin kirjotella kun ei tässä oo mitään ihmeellistä tapahtunutkaan :) Olin tossa päivän sairaalassa ja nyt oon taas voimissani.. Meinas toi vatsatauti viedä mennessään yhen jos toisenkin tyypin tässä. Mutta jännä juttu sinänsä on se, että mä olin ensimmäisenä terveenä vaikka yleensä olen se joka kärsii kaikista pidempään kuin muut ja saa taudin kaikista kovimpana kun ei oo kauheesti vastustuskykyä enään. On mulla vielä flunssaa ja yskääkin, mutta ei se mua haittaa kun pääsin tosta kauheesta taudista kuitenkin. Mysteerillä on tää loppuviikko vielä sairaslomaa ja sit jatkuu taas työt. Musta on ihanaa kun se on kotona mun kanssa :D Ei tarvii olla yksin ja muutenkin saadaan olla enemmän yhdessä kuin normaalisti, vaikka kipeenä onkin.

Tänään mä heräsin jo ennen seitsemää ja tääl nukutaan edelleen (Kello oli siis jotain 8 kun alotin kirjottelemaan tätä kirjotusta), yritin saada unta uudelleen mutta en onnistunut niin kait kohta vois uudelleen.. Oon tehnyt jo puuroa ja syönyt aamupalan, joka on aika harvinaista mulle, en nimittäin tee sitä koskaan :D 

Vähän keskeyty kirjottaminen tossa jospa nyt jatkais.. Syömiset on mennyt ihan OK, oon syönyt sen minkä oon pystynt, kipeenä oikeestaan mustikkakeitto oli sellanen mikä uppos jotenkuten kun oli vaan pakko syödä jotain. 

Unohdin sit tässä tallentaakin tän kirjotuksen, mutta ei se haittaa.. :D Nyt päikkäreille!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)