Stalkkaukset!

torstai 13. maaliskuuta 2014

Tää on kaunispäivä, mä oon sopivasti onnellinen

Moikka. Ajattelin vähän kuulumisia päivitellä teille taas kun viikko on vierähtänyt niin nopeesti, etten oo taas tajunnutkaan :D Tänne kuuluu ihan hyvää, syömiset on sujunut (ei säännöllisesti), suht hyvin. Mikään ei oo ahdistanut pitkään aikaan ja muutenkin on ollut mahtavia päiviä, en oo masennellut yms. Meil on kaikilla kauhee flunssa, mulla on poskiontelontulehdus vieny voimat koko ajan ja kauhee yskäkin silleen, että vatsa ihan hellänä kun on yskinyt niin paljon :/ Mutta eiköhän tää oo parempaan päin jo menossa... Ainakin toivon niin. 

Mä tutustuin tossa viime viikolla yhteen naapurissa asuvaan naiseen jolla on kaks muksua ja sen kanssa ollaan hengailtu ja tehty kaikkee mahdollista yhdessä :D Tänäänkin käytiin vähän shoppailemassa, piristäää muuten kummasti kun on samankaltaista seuraa jossa viihtyy ja joku joka jaksaa soitella ja pyytää joka paikkaan yms.. Kyllähän mulla on kavereita ollut koko ajan, mutta ne asuu jossain kaukana, niitä ei kiinnosta nähdä kauheenkaan usein, taikka sitten jotain muuta :D  Pitäs jotain mukavaa keksiä viikonlopuksi, mutta en tiedä vielä että mitä. Ehkä jotkut illanistujaiset olis taas kivat, hyvää ruokaa ja juomaa yms :p

Mutta ei mulla nyt tällä kertaa tän enempää, pitäkäähän hauska viikonloppu jos musta ei kuulu tässä mitään ennen sitä ♥ 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)