Stalkkaukset!

torstai 6. maaliskuuta 2014

hiphei

Mitä te olette tekemässä viikonloppuna? Meillä ei oo mitään ihmeellistä, huomenna olis tarkotus vähän vaihtaa kämpän sisustusta (vaihtaa uudet verhot ja muut tommoset) ja käydä shoppaamassa yks matto tohon olohuoneen lattialle. Oon sellanen, että muutan mielipiteitäni susustuksen kanssa miljoonia kertoja kuukaudessa ja nyt oon sinnitellyt tän kanssa jo jonkun 3kuukautta kunnes mysteeri myönty siihen ,että ostetaan jotain uutta :D Tosin se lupas, että jotain pientä uutta.. Mutta minähän sitten ostin muutamat verhot (kolmet), uuden lampun, lakanat + päiväpeiton ja muutaman kukkasenkin tohon ikkunalaudalle :D Mun shoppailuille ei vaan löydy loppua, eilen sitten bongasin ihan törkeen hienon maton joka on ihan pakkopakkopakko saada. Mysteeri on kotona huomenna kotona niin mun on pakko houkutella se aamupäivästä mun kanssa kaupoille!! 

Nyt katon salkkareita netistä, kun en kerennyt niitä aikasemmin katsomaan ja sit katon vielä yhen toisen ohjelman ja varmaan pikkuhiljaa sänkyyn päi. Tosin nukuin sellaset pienet 3tunnin päiväunet tossa makoisasti, niin pitää kattoa saako sitä nukuttua.. Kyllä mua vähän tässä alkaa jo väsyttämään :D 

Mutta mä palailen taas kun jotain kerrottavaa ilmestyy :)
Hauskaa viikonloppua ja hyvää yötä, jos musta ei kuulu ennen viikonloppua tässä. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)