Stalkkaukset!

sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

heippaaa

En oo saanut mitään postausehdotuksia teiltä edelleenkään, mutta kirjottelen nyt jotain tylsää taas. Viikonloppu meni ihan kivasti, en jaksa siitä sen enempää kertoa, kun ei siitä oo niin paljon mitään ihmeellistä kerrottavaa :D Tänään on ollut sellanen löhöpäivä, juteltiin joku 6h ja maattiin sängyssä, käytiin välillä veskissä ja saatoin hakee jonkun porkkanan jääkaapista suuhuni :D Nyt tässä illalla sain aikaseks jopa laittaa vähän iltapalaa (keitettyä parsaa,kukkakaalia + tomaattia,kesäkurpitsaa ja salaatinlehtee.. ja paljon sitruunapippuria päälle), sain vietyä roskat ja tiskattuakin. Eli ei IHAN koko päivä mennyt sängynpohjalla kuitenkaan :D

En tiedä onko tää teiän mielestä hyvä juttu, mutta musta tää on ihan sairaan siistii, en tunne enään nälkää melkeen ollenkaan... Vaikka olin tänään lähes koko päivän syömättä niin ei oo ollut nälkä kertaakaan! Oon niin onnellinen tästä. Mun ruokavalio on koostunut pelkästään teestä, kasviksista ja vichystä tai vedestä. Viikko menny niin loistavasti ja tuntuu että energiaa riittää vaikka muille jakaa. toki oon välillä ottanut jonkun nutrilett jutun jos on tehny jotai makeeta tai muuta mieli.. 
Mutta ei mulla nyt tällä kertaa mitäään sen kummempaa asiaa ole. Hauskaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille ja olkaa nätisti :) ♥

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)