Stalkkaukset!

lauantai 1. maaliskuuta 2014

Tervehdys sairastuvalta

Ollaan oltu toissapäivästä lähtien kipeenä koko perhe. Myöskin mun muita sukulaisia on samassa taudissa valitettavasti ollut jo jonkun viikon. Tää tauti on vielä ehkä maailman ärsyttävin nimittäin vatsatauti, mulla kyllä ruuat pysyy jo jotenkuten sisällä, mutta vatsaa särkee niin perkeleen paljon, ettei tiedä miten päin olis. Ainoo mikä auttaa on kuuma suihku, eikä sekään sitä helpota silleen että se loppuis kokonaan vaan vähän auttaa siihen :/ Eilen illalla mulle nous melkeen 39 asteen kuumekin tähän päälle lisäks ja flunssa on niin kauhee, ettei pysty hengittämään :D  Mikää ei tosin maistu miltään, mutta mustikkakeitolla ja jaffalla mennään varmaan tää ja huominen ainakin ellei mitään ihmeitä tule tapahtumaan. 
Tänään oon siis viettänyt mysteerin kanssa lähes koko päivän sängyssä, en oo koskaan nähny tota miestä noin kipeenä ja mua sattuu se ajatuskin siitä, että sillä on niin paha olla :/ Ja tietty sama toisinkin päin, vaikka mulla alkaakin toi oksentaminen jo hellittämään toistaiseksi, (koputan puuta).. Nyt mua ei enään harmita että meiän viikonloppu suunnitelmata kusi oikein huolella. Koska jos ne ei olis kussut niin ei oltais silti pystytty toteuttamaan niitä joten ehkä sitten parempi vaan näin. 

Ootteko muuten kuullut sen uuden jopo biisin? :D Eimulla nyt tähän tän kummempaa kohta katotaan putous ja lähetään nukkumaan, kirjottelen taas varmaan huomenna taikka jo tänään, en osaa sanoa koska jaksan ja mikä olo on huomenna. Koittakaa te pysyä terveenä nyt.. 

XOXO: Nansku



2 kommenttia:

Kommentit on tervetulleita :)