Stalkkaukset!

torstai 27. helmikuuta 2014

miu

Pakko taas yrittää huomenna ottaa niskasta itseään kiinni näiden syömisten kanssa. En oo tänäänkään syönyt ku aamulla ja sit illalla vähän. Oikeesti kun itsellekin tulee niin huono olo mutta jotenkin joka kerta vaan unohdan syödä :D Hyvä selitys mutta se on ihan totta. Mulla on todella huono muisti, okei.. Mulla on kello soimassa 3 tunnin välein, että söisin aina kun se kello soi. Mut sitten jos on väärässä paikassa just sillon niin sit tulee vaan painettua kiinni se hälytys ja miettii et syö sit myöhemmin heti kun on vaan sellasessa paikassa, että voi :D Mutta ei.. Joka kerta kuitenkin sit unohdan sen syömisen  ja muistan taas 3h päästä että ainiin no jos oon edelleen huonossa paikassa niin toi sama juttu toistuu ja toistuu vaan moneen kertaan. Mutta huomenna jos oikeestikkin vähän ees yrittäis, tosin mulle on taas tulossa niin kiireinen päivä etten tiedä kerkeenkö :D 

Mitäs sitten, tänään oon myös ravannut ympäri kaupunkia tässä ja jalat on ihan sairaan kipeet. Ehkä ens viikolla hellittää tää juokseminen vähän kun on saanut kaikki asiat hoidettua kuntoon. Pitäs yrittää nukkuakin, mä nukuin joskus 22 aikaan ehkä tunnin ja heräsin kun puhelin soi.. Joo tiedän, että pitäs laittaa äänettömälle yöks, mutta emmä voi. Joka kerta kun oon laittanut puhelimen yöks äänettömälle niin jollekkin tutulle on tapahtunut jotain. Paska yleistää tota, mutta emmä vaan pysty laittamaan sitä äänettömälle :D Kukaan muu siihen ei koskaan herää, mutta mä herään jokaikinen kerta. 

Mutta ei mulla nyt sen kummempia tälle yölle. Lähen yrittää uudelleen nukkumista :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)