Stalkkaukset!

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

jep

Heräsinpä taas kerran kesken unien, melkeen 4h kerkesin nukkumaan, mut sit mun puhelin soi ja heräsin siihen, enkä saa enään millään unta. Oon tässä jonkun puolisen tuntia nyt heilunut on kuuma ja joka paikkaan sattuu ja käsi puutuu tossa asennossa yms :D ei oo helppoa ei. päässä pyörii tuhat asiaa ja miettii vaan, että pystyispä nukahtaan uudelleen.. Ja yks tyyppi opetti että jos miettii liikaa sitä nukkumista niin se on varmakeino miten ET tuu saamaan unta vaikka yrittäisit miten :D Musta on vaan tyhmää sitten, että se asia pyörii silti päässä  vaikka yrittää olla sitä miettimättä kaikin voimin, mulle on taas tullut vähän näitä nukahtamisongelmia tai ei silleen ongelmia, mut musta on ihan paskaa alkaa nukkumaan jos mä en vaan nukahda, vaan yrittämällä yritän nukahtaa :D Lapsellista eikö? Meillä käydään melkeen joka ilta keskustelua siitä miten mun pitäs vaan ottaa rennommin toi nukkumaanmeno, mut musta on helpompaa vaan nukahtaa sit vaikka sen kirjan kanssa jossain vaiheessa tai siihen ku näprään puhelinta tms.. Toivottavasti tää kirjottaminen vähän nyt auttais sit saamaan unta, silmät kyllä on kipeet jo :D 

Oon kertonut muutamaan kertaan, että mua ärsyttää kun kaverit ei pidä pahemmin mitään yhteyttä ellen mä ota niihin ensimmäisenä. Yhestä on viimeks kuulunut joulukuussa (sillonkin lähetti hyvät joulun toivotukset) ja nyt ei yhtään mitään, koska mä en ole jaksanut ottaa yhteyttä kyseiseen henkilöön :D Musta on naurettavaa se, ettei sit voi tehä itse alotetta ja joskus jos satun laittamaan viestin niin vastaus on se ettei MUSTA ole kuulunut mitään, niin ei hänestäkään... No kuitenkin, nyt on taas löytynyt yks sellanen ihminen joka ainoastaan sillon laittaa jotain jos mä laitan, ei välttämättä aina sillonkaan :D Mä en viitsi enään ottaa yhteyttä koska mun seurani ei ilmeisesti kiinnosta, niin miks mun pitäs sitten väkisin sitä tyrkyttääkkään? Musta on vaan tyhmää, ettei ihmiset kykene puhumaan suoraan vaikka tietää, että toivon sitä että ne puhuis suoraan asioista. Silti tulee aina vastaukseksi "kyllä mä haluan sun kanssa jutella, ei mua haittaa  vaikka sä laitat viestiä, mulla on ollut vähän kiirettä niin en ole kerennyt vastaamaan yhteen kuppaiseen tekstiviestiin tai puheluun..." :D Toisaalta sitten taas ymmärrän sen että pahottaisin kuitenkin mielen siitä, mut toi on vaan niin läpinäkyvää, että kyllä mulle suoraansanottuna ehkä tosta paskan jauhannasta tulee paskempi mieli kuin siitä, että sanottais asiat niinkuin ne on. 

Ompa nyt taas paljon asiaa tälle yölle, huomenna pitäs jaksaa siivota ja vaihtaa vähän järjestystä.. Mutta katsotaan mitä keksin tekosyyks taas. Mutta toivon että tää tunnepurkaus nyt vähän auttais noissa asioissa taas :D Hyvää yötä kaikille. 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Mulla on yksi ystävä, joka oli pitkään masentunut. Hän aina valitti mulle siitä, etten koskaan pitänyt häneen yhteyttä ja ikään kuin syyllisti mua, että olen huono ystävä. Meillä oli tosi erilaiset elämäntilanteet: mulla oli poikaystävä ja paljon muitakin ystäviä, epäsäännölliset työajat jne. kun taas hän oli sinkku, joka päivä klo 8-16 töissä eikä hänellä ollut mun lisäkseni montaa muuta ystävää (tai olisi voinut olla mutta hän ei itse koskaan tehnyt asian eteen mitään). Hän aina syytti mua siitä, kun musta ei ollut kuulunut mitään. Usein sitten viestittelin hälle ja kyselin kuulumisia, vaikka viime tapaamisesta ei olisi kulunut kauaakaan, jotta hän ei loukkaannu. Hän on mulle rakas ja tärkeä, mutta mulla oli oikeasti kiire ja joskus haluan myös omaa aikaa. Ei hän itsekään kysellyt mun kuulumisia tai pitänyt jatkuvasti yhteyttä, luulen että se masennus esti häntä näkemästä sitä ja hän näki vaan sen, että minä en pidä yhteyttä häneen. Mulla oli "muutakin elämää" todella paljon, en ehtinyt antaa hänelle niin paljon huomiota ku mitä masentunut tarvitsee ja se ahdisti mua. Hänellä taas oli kaikki maailman aika istuskella kotona ja miettiä sitä, mikä hänessä on vikana kun mä en soita.
    Tää esimerkki on aika ääripäästä, mutta halusin kertoa sen ja tuoda esiin tämän toisen puolen asiasta. Koska tosiaan, sun ystäväthän saattaa ajatella ihan samoin kuin säkin: kun et säkään pidä heihin yhteyttä, he tulkitsee sen niin, että sua ei kiinnosta. Tai ehkä he ei koe, että yhteyden pitäminen on ystävyyden mittari. En kuitenkaan vähättele tota sun asiaa, koska onhan joulukuusta jo pitkä aika, joten ymmärrän toisaalta myös miltä susta tuntuu.
    Toivotaan että tällaiset asiat ei kuitenkaan tule teidän ystävyyden eteen,se on niin tärkeä asia <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon kommentista Hansu ♥ Kyllä mä luulen, että tää tästä taas. Tosin tiedän että olen jättänyt pitämättä yhteyttä moneenkin ihmiseen sen takia kun olen ollut kiireinen ja seurustellut ja ollut kaikkee muuta mahdollista asiaa hoidettavana. Mutta kyllä mä vastaan joka kerta viesteihin mitä mulle lähetetään ja puheluihin mitä soitetaan vaikka olis mikä :D Tiedän myöskin, että varmasti mun ystävät ajattelee samalla tavalla että mä en pidä heihin mitään yhteyttä. Olen sanonut sen viimeks eilen yhdelle ihmiselle, että mä olen vaan kyllästynyt olemaan se joka ihan joka kerta ottaa ensimmäisenä yhteyttä oli sitten tilanne mikä hyvänsä. Toki näitä ''ystäviä'' on paljon jotka soittelee aina kun tarvitsee jotain niin ottaa sitten yhteyttä. Musta olis vaan ihan kiva jos joku vaikka huvikseen kysyis joku päivä, että mitä mulle kuuluu :D

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)