Stalkkaukset!

sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Ei mitään, ei ketään..

En huomannut, että mun postaamisesta on jo noin monta päivää aikaa, eli pakko kait jotain pientä taas kirjotella teille :D Viikonloppu meni ihan kivasti, otettiin kotona rennosti, käytiin baarissa vähän näkemässä kavereita ja hengaamassa, mutta ei siitäkään nyt enempää tänne sitten :D Kivaa oli ja ei tarvinnut miettiä mitään ylimääräsiä asioista.  





Sitten siihen tuttuun aiheeseen taas kerran... Syöminen tökkii aika pahasti.. Eilen söin liikaa _ihan sikana liikaa ja illalla jopa alko ahdistamaan sen takia, en saanut nukuttua kun ahdisti ja kaikkee muuta_, tänään oon syönyt 3 nakkia ja palan leipää.. Ei vaan maistu, ei oo nälkä yms.. :/ Johtuu ehkä siitä osittain ainakin, että mulla on kauhee flunssa ollut jo pitkän aikaa, vähän kuumeilua ja tommostakin, sekin vie ruokahalut (joka oli mysteerin mielestä paska selitys sille, etten halua syö.. Toisaalta mä ymmärrän häntä koska olen niin paljon tän meiän yhdessä olon aikana keksinyt tekosyitä sille, mutta kun tällä kertaa toi ei oo vaan mikään tekosyy :D Hyvä yrittää sitten selittää toiselle kun se ei usko paskaakaan joka on tietenkin mun oma syyni kun oon selitellyt niitä tekosyitä sille..) Pitäs oikeesti saada kuntoon toi syöminen, mutta kun ei maistu niin onko oikeesti pakko väkisin sitten syödä? Tulee huono olo ja täytyy oksennella taas ja kaikkee muuta. En oo oksentanut muistaakseni ainakaan kertaakaan tänä vuonna ja oon siitä niin hitoksen ylpee ettei mitään järkeä, koska se oksentelu alko menemään jokaisella yli hilseen, oon nyt jälkeenpäin jopa itsekkin tajunnut sen miten tyhmää touhua se on ollut.. Kyllä minäkin tajua joskus jotain :D 




Mulle on monta kertaa sanottu siitä, että miksen mä puhu asioista niiden oikeilla nimillä tässä blogissa, esim toi yks kirjotus jossa oli kauheeta vihjailua jostain asiasta ja plaaplaaplaa.. No emmä halua kaikesta puhua, haluan purkaa tunteitani ja teen sen lähinnä itselleni vaikka tähän blogiin sen kirjotankin :D Ihminen jota kohtaan toi virhe tapahtui niin varmasti ymmärtää sen kyllä mitä tarkotin ja se riittää mulle (jos hän lukee tätä blogia vielä, ehkä ehkä ei.. En tiedä, toisaalta haluanko edes tietääkkään?...)

Mutta mä kirjottelen taas joku päivä, ehkä huomenna jos jaksan :) Kauniita unia ja laittakaa postausehdotuksia mulle tulemaan.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)