Stalkkaukset!

torstai 13. helmikuuta 2014

Päivä 2

Mä vihaan tätä bloggeria niin paljon, vihaan laittaa noit kuvia ja vihaan kirjotella kuvatekstejä kun tää alkaa joka kerta temppuilemaan, tai sitten mä en vaan osaa taas yhtään mitään joka ei todellakaan ole mitään uutta.

Mutta asiaan, kuvailin vähän noita syömisiä niinkuin tossa puhetta oli erään lukijan kanssa joka on mulle sähköpostia laittanut. Tää päivä on siis mennyt lennossa joka suuntaan (huomisesta tulee luultavasti vielä pahempi kuin tästä päivästä) mutta kuvasinpa siltikin ;) Kaloreita en oo laskenut tänään ja syömisiä en oo kirjottanut edes ylös kun en oo pahemmin koneelle kerennyt tänään :D

Aamupala alko samalla tutulla vinkumisella ''ei oo nälkä, en taho syödä, mua oksettaa''yms Mysteeri kuitenkin tuttuun tapaan pakotti mut syömään _edes jotain_.Päädyin siis nutrilett kasvisliemeen, siitä saa kuitenkin jotain lämmintä vatsaansa ja pärjää pitkälle päivään :> Ei oo mitään kauheen herkullisen näköstä toi, mutta ihan syötävää.. tai juotavaa :D 

Mulla on lähes aina laukussa mukana näitä patukoita. Pieni patukka, paljon kaloreita mutta vie nälän/makeenhimon kokonaan pois.  (Anteeks paska kuvanlaatu, mutta en jaksanut ottaa parempaakaan.)

Kaakaosta on tullut mulle kauhee pahe viimeaikoina. Tommonen tarttu mukaan kaupasta ensimmäistä kertaa ja toikin oli -50% tarjouksessa. Aika makeeta (kaloreita en edes uskaltanut katsoa) mutta hyväää <3
Mysteerillä on kauhee tapa tyrkytellä mulla kaikkee mahdollista mitä se itse syö. Otin toisesta 2 palaa ja mysteeri söi loput :D Noi on siis jotain kaupan valmisjuttuja, laitoin uuniin ne vaan. Ostettiin sen takia kun tulee huomenna vieraita niin ei tarvii itse tehä laiska kun olen. 

Ja sitten vähän leffaherkkuja <3 Ostin turkinpippureita sen takia, että ne on kovia ja niitä ei tee mieli syödä kuin korkeintaan se 2 :D

Nyt ehkä kohta iltapalaks vielä maitorahkaa ja mustikoita :>

XOXO:Nansku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)