Stalkkaukset!

keskiviikko 26. helmikuuta 2014

otsikko

itsemurha,laihdutus.. Mitä muuta? Mulle on taas tullut tää et pakko tunkee sormet kurkkuun ei kestä. Sen paniikkokohtauksen jälkeen tuntuu että kaikki asiat menee taas päin vittua ja kovaa.. Asia asian jälkeen kusee pahasti.. Mulla on koko ajan paha olo tai pahamieli jostain asiasta, en jaksa puhua niistä mysteerille niin sitten se suuttuu siitä mun puhumattomuudesta :D Sit on täys sota päällä sen takia kun mä olen tämmönen. Jos eristäytyis vaikka taas koko maapallosta, niin helpottais.. Kauanhan sitä loistavaa fiilistä kestikin ? 

Eilen tää taas alko vahvistumaan tää paskamainen masennusolo :/ illalla kun halusin jutella yhen kaverin kanssa niin sillä oli kiire eikä se kerennyt tulee teelle.. No sitten soitin parille muulle ''ei kerkee nyt puhuu soitellaan myöhemmin'', no ei ole soittanut :D Laitoin sit tekstarin vielä yhelle tyypille että miten menee yms, niin ei vastausta. Mä alan taas luovuttamaan itseni tolle masennukselle kun en vaan jaksa enään :D Parempi on eristäytyy kaikesta ja maata yksin kotona päivät, mysteeri on päivät töissä kuitenkin ja joskus illatkin treeneissä ja muualla niin ei se kerkee olla koko aikaa mun kanssa, enkä mä sitä ootakkaan että olis. 

Kirjotin ton ylemmän tekstin  eilen, mutta en sitten päässyt sillä hetkellä tallentamaan sitä :D Mutta nyt on ihan paljon paljon parempi olo kuin eilen. Eilinen alko aamusta asti jo niin ärsyttävästi ettei mitään järkeä :)


XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)