Stalkkaukset!

lauantai 22. helmikuuta 2014

paniikkia

Vittujen vittu suoraan sanottuna, olin kirjottanut super pitkän kirjotuksen tähän ja sit painoin väärää nappulaa ja tadaa koko paska katos :D TALLENTAMATTA!! Ihanaa, eli alotan alusta nyt sitten.. Eilen illalla (yöllä oikeestaan) tapahtu se maailman kauhein paniikkikohtaus joka tuli jonkun ihmisen takia.. (Ei mysteerin, tää ihminen on mulle periaatteessa ihan tuntematon ja nevöhööd, mutta sain sen silti?!!) Ja se tuli vielä todella todella rajuna ja kestijakestijakesti jonkun 1,5h varmaan yhteensä, se oli ihan oikeesti järkyttävää... Mulle ei oo ikinä tullut noin voimakkaana paniikkikohtausta , eikä se myöskään ole koskaan kestänyt noin pitkään..  Sitten kun vihdoin pääsin siitä tärinästä ja muusta niin alko ihan törkee päänsärky ja hiki tuli.. Näin koko yön ihan järkyttäviä painajaisia ja kun heräsin moneen kertaan, niin se asia oli samantein mun päässäni.. En suoraan sanottuna, edes muistanut miltä se paniikkikohtaus tuntuu kun se tulee kun en oo saanut niitä pitkiin aikoihin.

Miten mä pääsen tosta ylitse, miten joku ihminen voi olla niin saatanan typerä, että yleensäkkään tekee tommosta!! En viitsi yleisesti huudella tota syytä kun ei liity muhun silleen,. että anteeks taas kerran se salaperäisyyteni josta on paljon puhuttukin. Mutta, kaikesta huolimatta toivotan teille hauskaa lauantaita!

ps: Nyt tää näytti että se edellinen kirjotus onkin talletunut, mutta ennen tän kirjotusta väitti ettei se ollut tallessa enkä löytänyt mistään.. Tietokoneet on ihmeellisiä :D

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)