Stalkkaukset!

perjantai 21. helmikuuta 2014

Katselin taas tänään tota kalorilaskuria jos vaikka sais vähän täytettyä sitä. Kaikki tietää ettei teestä tuu kuin se muutama kalori, vaikka sitä litkis kuinka paljon koska en laita sekaan maitoa tai sokeria. Mutta jogurtti ... Valiojogurtti vanilja 30% vähemmän sokeria ja koko purkissa on 140kcal???? Miten voi olla noin paljon oikeesti :/ No ei se mitään.. :D Eilen tilattiin ruokaa koska kumpikaan ei jaksanu tehä mitään, mä otin kanasalaatin kuten normaalistikkin ja söin siitä kolmeen kertaan, tänään loput tossa aamulla :D Meinasin jo luovuttaa ton kalorilaskurin siinä vaiheessä kun muistin, että söin suklaapatukan josta tulee lähemmäs 500kaloria ja tikkarin josta tulee 355 kaloria, ei oikeestaan muuta olis sit tarvinnutkaan kun kalorirajat paukku taas pilvissä :D 

Kirjotin ton eilen, mutta en sit jaksanut tulla enään illalla laittamaan tota tänne blogiin kun olin väsyny ja oli kaikkee säätöä tossa, tänään ollaan lennetty taas koko päivä, oli aamusta joku 4h vieraita tässä meillä ja sitten lähettiin kaupoille ja nähtiin paria tuttua samalla, käytiin niiden kanssa juomassa kupilliset kuumaa (mysteeri kahvia ja mä teetä) ja sit siitä lähettiin vielä käymään mysteerin työpaikalla hakemassa pari lappua jotka se unohti :D Nyt turvallisesti ollut ehkä tunnin kotosalla(?) Oon ihan poikki taas tästä joka paikkaan juoksemisesta ja varmaan tulee väsykin taas nopeesti kuhan tästä kaiken kauheen homman jälkeen viitsii sinne raahautua. Mysteerin yks kaveri tuli tähän ja noi treenailee tossa jotain, mulla on siis hyvää aikaa kirjottaa tänne blogiin ja sitten pitäs viel yks juttu tossa tekasta kuhan kerkeis ja jaksais :D Tai siis tää bloggaaminenhan ei oo mitään pakollista, tän mä olisin voinut ihan hyvin jättää väliin ja tehä ton toisen kirjotushomman mutta emmä... Halusin mielummin kirjotella kaikkee tylsää tänne :p

Kirjotusmotivaatio hipoo pilviä, jaksaisin kirjottaa vaikka kuinka paljon taas varsinkin tänään.. Mut ei mulla taida olla nyt tän enempää kirjotettavaa teille. Ei oo nyt tapahtunut mitään mainitsemisen arvoista tai mitään ,mistä viitsisin kertoa.. No ostin uusia meikkejä tänään kauheen kasan mutta sekin varmaan kiinnostaa ihan kauheen paljon :D Ruokakirjotteluita joo tietenkin, mitä oon syönyt, turhaa tekemistä, mitä oon katsonut millonkin, ja pläöäh, ketä tollanen kiinnostaa? Mun päivissä ei niin kauheesti tapahdu mitään erikoista mitä pitäs koko ajan päivitellä.. Ja sitten kun mulla ei oo noita ihania angstauskohtauksiakaan ollut enään hetkeen (oikeestaan kait ollenkaan tänä vuonna?!!!) niin ei tuu sitten niistäkään kirjoteltua, mysteeri tossa ihmettelikin että oon muuttunut niin kauheen paljon tän vuoden puolella.. Kaikki tommoset ylimääräset kiukuttelut ja voivottelut on jäänyt pois ihan kokonaan ja meillä on menny muutenkin paljon paremmin kun miettii mitä se oli ehkä puolvuotta sitten.. Joka päivästä ahdistusta,angstausta, tappelua ja viiltelyä... emmä jaksa tota enään onneks :D Ehkä munkin on ollut hyvä aika tässä vähän ottaa itseeni niskasta kiinni ja aikuistua. Vaikken mä koskaan oo ajatellutkaan tulla aikuiseksi.. 


Sitten mietittiin, että miltä muiden ihmisten yöpöydät näyttää? Mun yöpöytä on nimittäin ihan täys tavaraa, meikkejä, jotain piuhoja (laturi puhelimeen, kameraan ja jotai muuta) lompakko, jotain rahaa senttejä siis.. Sitten pari lääkepurkkia (vitamiinejä ja nukahtamislääkkeet) Muutama kirja, yölamppu, vessapaperia (koska mulla on kauhee räkätauti edelleen), muutama kirje jotka oottelee vastauskirjotteluita tossa ja sitten pari huulirasvaa, mp3 soitin ja kuulokkeet (koska kuuntelen musiikkia jopa unissani, en voi nukkua jos mulla ei ole musiikki soimassa) + tietenkin yövalo.. Ja sitten joskus yöllä kun oon koneella ollut silleen, et oon ottanut läppärin sänkyyn, enkä jaksa viedä sitä olkkariin niin tungen senkin vielä tohon pöydälle -.-   Joo älkää kysykö oikeesti miten noi mahtuu tohon koska mä en tiedä itsekkään, siivosin ton just yks päivä MUTTA mä tarviin noita kaikkia_olevinaan_ koko ajan niin en vaan voi tunkea niitä tonne laatikkoon jonka toi yöpöytä sisältää :D Esim, noi meikit vois hyvin säilyttää vaikka vessassa, mutta ei.. Mä en sit löydä niitä :D Ja siis toi on mun yöpöytäni, mysteerin yöpöydällä ei oo oikeestaan kun pari jotain typerää autolehteä :D Miksei miehillä oo mitään pakollisia tavaroita mitä ne tarvitsee yöpöydälle?  Se olis ihan tyhmää koska sit joutuu koko ajan kaivamaan sielt laatikosta kaikki ja huooooh.. !!! turhaa.. Miltä teidän yöpöydät näyttää? :D


Viikonloppuna olis sitten vuorossa taas vaihteeks koko kämpän siivous, vähän järjestyksen vaihtoa ja pyykkien pesua.. Täytyy olla kauheen aktiivinen ja keksii paljon tekemistä koska mä en tykkää kauheesti viikonlopuista, musta ne on niin tylsiä kun kaikki ihmiset on jossain, kaikilla on kauheesti suunnitelmia ja mä en tykkää suunnitella kauheesti mitään erikoista etukäteen KOSKA suunnitelmat muuttuu joka ikinen kerta sataan kertaan, no nyt ollaan suunniteltu että mennään Juhannuksena mökkeilemään itäsuomeen, mutta sekin muuttuu varmaan miljoonaan kertaan matkalla.. Mä tossa yks ilta naureskelin mysteerille kun se oli niin 10000% varma, että toi suunnitelma on ja pysyy siihen juhannukseen asti ihan täysin.. Olin vaan; ''niin varmaa'' :D Mutta joo, katotaan miten ens viikolla kerkeen kirjottelemaan, kun olis kauheesti tekemistä :) Hauskaa viikonloppua kaikille ja olkaa ihmisiks ♥

Bloggeri sekoilee.. VIESTISI TALLENTAMISESSA TAI JULKAISUSSA TAPAHTUI VIRHE. YRITÄ MYÖHEMMIN UUDELLEEN... Tää ei ookkaan pitkään aikaan sekoillu tätä :D


XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)