Stalkkaukset!

torstai 20. maaliskuuta 2014

S**tana!

Eilen illalla alko ihan törkee vitutus ja viiltely himo, johtuen lähinnä siitä että tää mun pilvilinnani alkaa taas lohkeilemaan joka suunnasta.. (kuten eräs ihana anonyymi tossa sanokin, ettei mun onneni kauaa voi kestää), siis ei meillä oo mitään ongelmaa mysteerin kanssa muuta kuin se, ettei sillä ole aikaa mulle. Tai siltä musta taas kerran tuntuu kun se tekee töitä niin perkeleesti, käy treeneissä, treenaa ja plaaplaaplaa.. Eilen illalla kun sen piti olla mun kanssa kotona niin se raahas yhen idiootin tänne joka lähti vasta yhen aikaan yöllä, voi miten mahtavaa ! ! ! ! Kiitos ihanasta koti-illasta rakas ♥ Sitten se lähetteli tänään mulle viestejä töissä ollessaan, että oonko edelleen vihanen.. Lupas tulla ajoissa kotiin ja ei oo edelleenkään tullut, koska pitää käydä siellä ja pitää tehdä tota ja tätä.. Viimesimmän puhelun päätteeks sanoin sille kauniisti, että haista paska ja vedin luurin kiinni ;___; Vituttaa suuresti siis.. Muutenkin toi luottamus on sellanen asia, että oon just saanut sen kuntoon ja nyt se sitten alkaa taas sekoilemaan sen kanssa, että mun pitää ihmetellä ja olla huolissaan missä se juoksee millonkin. Noh, katotaan mitä tässä tulee tapahtumaan mä oon antanut kuitenkin aika monta mahollisuutta tässä;)

Sitten toinen syy tähän vitutukseen on yhen ''kaverin'' oharit eilen, ei tommoset oo ees kavereita mun mielestä. Toi oli nyt toinen kerta saman viikon aikana kun se ämmä ei ilmesty paikalle vaikka on sovittu, ei vastaa puhelimeen, eikä viesteihin?! Miksi... Miks ihminen eivaan voi ilmottaa, ettei pääse tulemaan? Mielellään ajoissa ettei mun tarvis tunti tolkulla ootella pihalla ja ihmetellä miksei sitä näy missään... Siitä muijasta ei oo kuulunut koko päivään mitään,alku viikosta se soitti, että olis kiva nähä ja sovittiin sitte samalle päivälle treffit tohon keskustaan, ei ilmestynyt paikalle, eilen se itse soitti ja ehdotti että käytäs teellä jossain tuolla ja juteltais ja tultas sit vaikka meille jatkaa juoruumista kun ei olla nähty pitkään aikaan.. Noh ei näy, ei... Laitoin sille pari kiukkusta tekstaria ja sanoin ettei tarvitse tästä lähtien näkyäkkään, emmä halua menettää hermojani sen takia että raahaan itseni turhan takia johonkin mihin ei tyyppi tule paikalle ollenkaan. Tää on vaan niin turhauttavaa.. Mutta joo!!

Ei mulla muuta tällä kertaa!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)