Stalkkaukset!

maanantai 12. marraskuuta 2012

12.11.12

Muutama päivä kerennyt jo siitäkin vierähtämään kun alotin tän bloggaamisen täällä :) Ajattelin nyt kertoa vähän viime päivien tapahtumia silleen ympäripyöreesti :D Eli sunnuntaina käytini vauvan kanssa mun vanhempien luona. Mun ei edes pitänyt mennä sinne ollenkaan , kun en ole hyvissä väleissä ollut koskaan isäni kanssa.. Joten mulle oli oikeestaan ihan sama mennääkö me isänpäiväks sinne vanhemmilleni vai ei, olin jo varautunut siihen että istun ihan kotosalla vaan ja näin olis ollut helpompaakin kun ei olis ollut mitään kauheita herkkuja ja muuta ruokaa houkutteena taas. Söinkin sitten vanhemmillani jotain lohilaatikkoa (joka oli tietenkin tehty johonkin kuvottavaan kermaan) ja mä söin sitä, söinsöinsöin.. vitun läski, sitten vielä lisäks ruisleipää, juustoa ja sitten jälkiruuaksi suklaakakkua 2 PALAA!! Hyi! Illalla kun pääsin kotiin niin mulle tuli jotekin ihan kauheen läski ja oksettava olo taas :( ja tänään oon sitten ollut syömättä koko päivän, mehukeittoa oon juonut pari kupillista ja siin on vaan alle 10 kaloria..  Mulla on huomenna tiistaina aika ravitsemustarapeutille valitettavasti, ajattelin juoda ihan hulluna vettä ja kaikkee ennen sinne menoa koska tiedän että multa on tässä muutama kilonen tippunut painoa vaikka en itse sitä huomaakkaan silleen, mutta kaikki muut sanoo :D  viimeks eilenkin sain kommenttia siitä, että enkö mä muka syö mitään.. ja mun päässä vaan pyöri ajatus siitä , että miten helvetissä noi kuvittelee mun olevan kauheen laiha vaikka näytän näin läskiltä roikkuvan mahani kanssa o.O No kaikki muutkin jotka saman asian kanssa kamppailee niin tietää varmasti mistä mä just puhuin.. Toi tuntuu jotenkin niin käsittämättömältä, että ihmisten pitää mielistellä tolla tavalla!?!?!? No ,mutta mennääs eteenpäin oltiin vasta illalla josku klo:22 takasin kotona ja olin ihan poikki, vauva on ollut todella tukkoinen ja pientä kuumeiluakin on ollut vähän :( Viime yö meni siis mukavasti valvoen ja tää päivä on mennyt kiukutellessa, no nyt on kaikkea flussaa liikenteessä niin toi on ihan ymmärrettävää! Mutta hei, mulla on nyt tässä vähän tekemistä niin kirjottelen taas joku päivä -.- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)