Stalkkaukset!

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Viikonloppu!


Jospa nyt vähän kertois tosta viikonlopusta nyt sitten kun sitä tossa aikasemmin lupailin, että tuun sunnuntaina viimeistään kertomaan miten se meni... Perjantaina mun piti tyttöporukalla mennä leffaan, mutta se peruuntu ja sitten vedinkin kännit.. Joo vaikka olen äiti niin kaipaan joskus vähän rentoutumista mutta kyllä mua vi*utti suoraan sanottuna kun kaikki meni ihan pilalle.. Ensin oli suunniteltu ummet ja lammet, että mitä ihmettä sitä tekis viikonloppuna ja sitten pam!! Kaikki peruttu...!!Eikä taaskaan edes omasta tahdosta! Sitten laitettiin kaikki suunnitelmat uusiks perjantain osalta ja nekin meni vähän per*eelteen sitten.. Ärsytti sekin kun olin ostanut päivällä kolme pussia karkkia ja sipsei ja kokista sinne leffaa! No joka tapauksessa vedin kuitenkin pullollisen viinaa ja lukuisia lonkeroita, en muista monta mut TODELLA monta -.- Ainakin lauantai aamuna kun heräsin niin oli vielä sellanen pienimuotoinen humalatila päällä.. Mutta kerrankos sitä, nyt en taas moneen kuukauteen ota huikkaakaan! Syömisten osalta toi perjantai meni aika heikosti, en todellakaan saanut syötyä kuin 3 paahtoleipää, margariinillä (mikä on mun mielestä todella vastenmielistä ja edelleenkin yritän jättää sen aina pois), metukalla ja juustolla.. Siinä oli koko päivän ruoat, sitten kun tulin himaan niin söin yhden juustolla ja kinkulla täytetyn kroisantin -.- Maitoa en taaskaan kulauttanut tippaakaan kurkusta alas.. Ja vi*tu munhan piti alkaa syömään niinku normaalit ihmiset, ei toi oo normaalia! Mä en olevinaan muka kerennyt syömään  missään välissä.. Tekosyitä tekosyiden perään.. Ja nyt mulla on siitäkin huono omatunto, että oon epäonnistunut taas jossain! huokaus!

Lauantai meni tosiaan hirveessä darrassa ja tärinässä, tekstiviestin kirjottaminenkin oli ihan kauheeta tuskaa kun kädet tärisi silleen että.. Tai oikeestaan koko kroppa tärisi, ei toivoakaan että olis hetken seisonut tai jotain -.- Mitäs sit, olin perjantaina soitellut mun koko puhelimen numerot läpi ja nyt sitten koko lauantain selvittelin kaikille että miks soittelin kahden kolmen aikaan yöllä! toi on rasittavaa.. Muutama jopa ties sen, että olin kännissä niin jätti vastaamatta onneks!! :D Lauantai illalla sitten olin niin ärtynyt kaikkeen koko maailmaan oikeestaan niin ton miehen ketä rakastan enemmän ku mitään niin tein taas kärpäsestä härkäsem ja puhelimet lens seinään... huoh, mä en ymmärrä miks mun pitää aina tehä tolleen , että päästän suustani kaikkee mitä sylkisuuhun tuo enkä mieti koskaan mitään vaikka joku sanoiskin siihen väliin jotain! idiootti minä,idioottien idiootti!! Sitten siinä riidan päätteeks taas viiltelin mun kädet kauheeseen kuntoon, TAAS. Mulla on niin karsee tapa toi oon yrittänyt päästä siitä mutta ei... aina kun tulee tommonen riitelytilanne niin taas tapahtuu noin mä en tajua miksen mä pysty hillitsemään itseäni vaikka kuinka yrittäisin ja tahtoisin, taas epäonnistuin.. oon epäonnistuja!! Tosin sekin, että noi lauantainsuunnitelmat meni uusiks niin vaikuttaa paljonkin asioihin.Naapurissa oli ihan hirveet teknobileet koko illan (lauantaina siis).. Kunnon paaaaardit -.- Mombasa soi niin että meiän seinät humisi oikein, onneks pikkunen on tottunut nukkumaan minkälaisessa vaan metelissä..Itse en saanut nukuttua kun oli ikävä tota miestä .. Joo ei mulla oo oikeestaan muuta sitten kerrottavaakaan siitä koska se toi päivä  meni tosiaan maatessa sängynpohjalla ja syömällä kaikkee mitä kaapista löyty :D makkaraa ja pekoniakin jopa...Ja sitten illalla tein vielä kinkkukiusauksen kun tärinäkin alko loppumaan siinä vaiheessa niin pysty tekemään jotain -.-  Emmä kyllä periaatteessa niin kauheesti edes syönyt kun aamulla oli kauhee olo ja sit päivällä söin ja illalla vähän.. Sitten kävin vaan saunassa ja kylvyssä :) 
Laitan teille siitä kinkkukiusausannoksesta vielä kuvan kun tuli sellanenkin otettua :D

Sitten tästä sunnuntaista mulla ei oo oikeestaan kerrottavaakaan, kotosallahan se meni.. Parilla lenkillä kävin juoksemassa koiran kanssa! Syömisten osalta tääkin päivä on mennyt enemmän perseelteen kuin mikään.. Mutta ei siinä, pakko kait se on yrittää taas jotain survoa sinne vatsaansa niin tulee parempi mielikin, vähän on pientä kiukuttelua havaittu taas ilmassa.. Oon siinä mielessä idiootti ihminen että jos en saa tietyltä henkilöltä tarpeeksi huomiota, niin mulla menee hermot ja koen ettei tää ihminen tykkää musta taas yhtään.. Että mä olen ihan kamala ja läski ihminen ja että se yrittää vältellä mulle laittelemasta viestejä tai soittamasta tms..  Huomiohuorako? o_O Olen kyllä joskus kuullut, et olisin sellanen mutta emmä koe itseäni sellaseks.. Mut mua joskus ärsyttää itseänikin tää mun käyttäytyminen mutta en mahda sille mitään.. :( Ehkä huonolla itsetunnolla on osuutta tohonkin asiaan.. Tosin tähän ikään mennessä olis luullut oppivansa jotain jo.. Mutta jos mä tästä lähtisin nyt syömään jotain niin kattellaan taas joku päivä, ehkä huomenna tai jopa tänään illemmalla! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)