Stalkkaukset!

keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Turhake

Käytiin sitten kaverin kanssa tossa syömässä.. Hyi miten ihminen voi tunkea tommosen määrän sapuskaan itseensä hymy huulilla, minä ensimmäisten joukossa söin kiltisti kaikki ruuat pois mitä eteeni tuotiin!! Vaikka puolessa välissä alko tuntumaan siltä, että kaikki ihmiset kyttäs kun ahmin kaksin käsin sitä mössöä naamariin.. Mulla on tänään ollut taas vähän angstipäivä, kaikki tuntuu liikkuvan vaan ruuan ja syömisen ympärillä vaikka mikä olisi.. Kaupassa käyminen on niin kauhee ongelma, että en tiedä miten sen tästä lähtien suorittaisin.. oon yrittänyt ettei mun tarvis mennä kauppaan mutta meillä on ns.kauppavuorot täällä.. Ostan yleensä niin paljon ruokaa kerralla että ei tarvii sitten seuraavalla vuorolla enään käydä -.- Mutta tänään sekin asia tuntu jotenkin ylikauheelta.. ''HYI ei tota, ei tota.. en varmasti osta tollasta'' tms.. Käytteks te ollenkaan itse kaupasssa vai miten hoidatte ton asian pois päiväjärjestyksestä? itse kyllä tykkään tehdä ruokaa jos mun ei tarvitse omalla lautasella nähdä sitä sapuskaa sen jälkeen kun se on valmista.. Tää parantuminen on per*eestä yritän,yritän ja yritän ja silti menee penkinalle kaikki! Mutta ei mulla tän enempää tällä kertaa, katellaan taas joku päivä tässä -.- heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)