Stalkkaukset!

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Ahdistaa,ahdistaa ja ahdistaa..

Pahoittelut etukäteen, että tää sisältää niin paljon angstausta taas kaikesta mahdollisesta! Miks kaikki puhuu koko ajan ruuasta, pitäis tehdä ruokaa, pitäis syödä ruokaa, pitäis käydä ostamassa ruokaa tms.. Mua on tänään taas ahdistanut sanakin RUOKA! Söin mä muutaman haarukallisen eilistä kinkkukiusausta ja pari palaa tomaattia.. Siinä taas kaikki, koko päivän ruoat.. Kaikki sanoo ''Nansku sun on pakko syödä, yritä edes'' Kyllä mä sen edelleen tajuan, että hyvää kaikki vaan tarkottaa.. Ykskin kaveri sano just että ''Nansku kulta, jos sä et syö.. sä et pysty elämään'' niin mä tiedän myöskin sen.. Muttamutta, tiedän myös sen että mulle tulee huono olo kun syön.. Rasvanen ja läski olo!! On mulla nyt muutamana päivänä ollut kauhee nälkä, mutta se menee ohi kyllä ajan kanssa -.- Vaikka emmä voi jättää taas syömättä!! huokaus, pakko se on vaan taas raahautua jääkaapille ja ottaa sieltä jotain ruokaa, pyöritellä sitä lautasella ja maistaa edes haarukallinen.. Tekosyitä löytyy, pitää tehdä töitä, en kerkee syömään.. Pitää hoitaa vauvaa.. Pitää myöskin vähän opiskella (jota teen kotona). Niin eihän tässä kerkeä missään välissä syömään...Aina kesken ruokailun toivon, että vauva herää tai jotain muuta ettei mun tarvitsekkaan syödä just sillon.. sitten pääsen livistämään hyvällä tekosyyllä siitäkin asiasta. :p Mutta miks noin pienestä asiasta tehdään niin iso asia loppujen lopuksi?
Sitten toinen asia mistä mä haluan puhua, on se.. että miks pitää tapella koko ajan, siis ihmisen kanssa jota rakastaa ylikaiken,luulis ettei ota mitään herneitä nenukkaan yhtään mistään kun haluaa, että molemmilla olis hyvä olla..?? Miks mun pitää ihan ihmeellisistä asioista ottaa herne nenään, toinen on naimisissa ja mä vingun ja valitan kun hänellä ei ole aikaa mulle, itseppä olen menny rakastumaan siihen.. oon paska ihminen!!.. Kirjotin tostakin jo aikasemmin tänään mutta mua ahdistaa se!! Oon väsynyt, ärtynyt ja kiukkunen koko ajan ihan joka asiasta... Ymmärrettävää kait tämmösissä olotiloissa on se, että suuttuu pienistä asioista.. Mul on niin kauhee ikävä että taidan taas päästää muutamat kyyneleet tässä.. :D varmaan monet ihmettelee, että miks mä en halua kertoa sen enempää itsestäni.. Sen takia koska mun suhde tähän mieheen on vähän erikoinen.. Kerroin aikasemmin , että hän on naimisissa tms.. Ja en halua sen takiakaan kertoa itsestäni mitään yksityiskohtia koska koskaan ei voi tietää jos joku läheinen ihminen eksyy lukemaan tätä niin täällähän on kaikkea mahollista mun syömisistä ja kaikesta o_o joten ajattelin, että parempi pysyä ihan anonyyminä!  En halua nimittäin, että ykskään mun läheinen ihminen alkaa tajuumaan miten mä ajattelin ruuasta ja miten suhtaudun siihen, yhdelle ainoalle ihmiselle olin tämän blogin näyttänyt ja hän on se maailman tärkein <3 Lapseni lisäksi siis. 

Mun pitäisi tehdä töitä ja yksi kouluprojektikin täytyis saada valmiiksi mahd. pian. Mulla ei oo vaan tällä hetkellä kiinnostusta siihen ollenkaan.. Tykkään tosta mitä opiskelen, mutta joo.. ohan tää vähän rankkaa tehdä töitä, opiskella ja hoitaa pientä vauvaa.. Mulla on maailman ihanimmat ''kämppikset'' jotka auttaa mua jaksamaan ja maailman ihanin miesihminen josta tiedän, että hän on huolissaan mun jaksamisesta ja hyvinvoinnista todella paljon.. Mutta mä en taida ottaa kaikkea mun läheisten sanomisia ihan tosissaan? Toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään.. ''juujuu''! Mut silti musta on maailman ihaninta kuulla, miten joku rakastaa mua ihan kauheen paljon.. Ikävöi tms!! 

 Ajattelin nyt syödä niin paljon karkkia , että yrjöön oikeesti.. Musta tulee läski.. Ootteko nyt tyytyväisiä!! 

xoxo: Nansku  



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)