Stalkkaukset!

maanantai 26. marraskuuta 2012

Turhauttavaa

Mä en jaksa mitään ja kaiken lisäks oon totaalinen idiootti ollut taas... Ei tää paraneminen ookkaan niin helppoa kuin ravitsemusterapeutti ja muut ämmät antaa ymmärtää.. Mulla ei ole ees kiinnostusta parantua ollenkaan niin miten mä voisin päästä tässä alkuun o.O Kaikki tuntuu jotenkin kauheen raskaalta, kun oon syönyt lähen muka koiran kanssa pihalle vaikka todellisuudessa ei koiralla oo mitään hätää edes ulospääsemisen kanssa :D vaan sen takia mä sinne ulos menen et voin oksentaa johonkin tienvarteen kaikki paskat mitä oon suuhuni tunkenut, ja juosta niin paljon että tulee ihan tajuton hiki ja tuntuu ,että henki lähtee samalla sekuntilla. Se tunne on jotenkin ihan mahtava, ei tiedä kuoleeko siihen paikkaan vai tokeneeko siitä kuitenkin.

Anteeks kun en oo kyennyt kirjottelemaan teille yhtään mitään tänne. Tää on nyt toinen postaus tänään kun tossa aikasemmin piti vähän purkautua muutamalla sanalla taas :D Mulla on toi viime viikko ollut suorastaan yhtä helvettiä, sisko raivos mulle että mun on pakko alkaa syömään.. Yhtä tappelua kaikkien kanssa ton vi*un syömisen takia!! Mä en ymmärrä miten  se on niin kauhee ''ongelma'' kaikille jos mä en syö just sillon kun olis jotain ruokaa tarjolla tai muut syö. Mä en ensinnäkään tykkää siitä, että mua kytätään kun mä syön.. Jos syön niin syön yksin ilman tuijottavia silmäpareja mun vieressäni! Mä en tykkää siitä että esimerkiks nyt kun tulee joulu niin syödään koko perhe samaaan aikaan ja kytätään koko ajan kun toiset syö.. Oksettavaa, ahdistavaa ja kuvottavaa!!

Mä lupasin lopettaa sen viiltelyn.. MUTTA mä en tosiaankaan onnistunut siinä, mun toinen käsi on ihan kauheessa kunnossa :/ Onneks on kylmät ilmat et voi pitää pitkähihasta päällä ihan koko ajan ilman että kukaan alkaa ihmettelemään mitään. Mutsi on sellanen , että se tyyliin tutkii mun kädet joka kerta kun nään sen, nyt oon vakuutellut sille että oon lopettanut viiltelyn ja se ei oo tarkastellut mun käsiä varmaan vuoteen ainakaan! Onneks.. toivon ettei nyt ala ees tutkimaankaan, en kyllä niin kauheen useesti onneks edes nää sitä.

Mitä tohon mieheen tulee  niin oon ollut taas ihan kauhee kusipää! Mutta en nyt siitä ala angstaamaan tässä vaiheessa enempää, kertoilen sitten joskus kun mulla on aikaa enemmän.. En oo syönyt tänään enkä eilen mitään ja nyt lähen treeneihin,.. Huomenna olis punnitus, mutta onneks sen voi perua vielä -.-

Oon laihtunut kaks kiloa vaikka musta tuntuu, että  mun mahaan on kerääntynyt ihan sairaanmoinen rasvakerros joka isontuu ja isontuu vaan päivä päivältä enemmän ja enemmän. Reidet on paksut ja hyllyvät.. Kädet on niin läskit ettei vaatteet mahdu päälle edes kun puristaa joka paikasta. tää on ihan kauheeta miten joku voi olla näin ihranen???!??½?½?½?!?!?!?! En saanut nyt kuvia laitettua tähän postaukseen, mutta laittelen sitten kun saan ne koneelle, oon hävittänyt taas yhen jutun ja joku päivä toivonmukaan hävitän vielä itseni. Jos toi mies käy lukemassa tätä niin haluan sanoa sille, että mä rakastan sua enemmän kuin mitään koskaan ja , että oot tärkee vaikka olenkin ihranen paskaklöntti joka ei osaa kertoa sitä oikein vaan tekee aina kaiken just niin kuin ei pitäis tehdä. Oon pahoillani kaikesta!!

xoxo: Nansku

1 kommentti:

Kommentit on tervetulleita :)