Stalkkaukset!

maanantai 3. joulukuuta 2012

Ei mitään


Jospa vähän kirjottelis blogiinkin välillä tekstiä!
Meinaan aina taas välillä unohtaa, että pitää muistaa kirjottaa tänne sillon tällön :)
Toisinaan taas tulee kirjoteltua liian usein, mutta jos kerran viikossa edes kirjottais niin sehän olis ihan riittävästi varmasti. Mutta joo, nyt en saanut taas unta kun on ihan ylikorkee kuume eikä meinaa lääkkeilläkään laskea mihinkään.Ihmettelin vähän tossa kun palelin ihan tajuttomasti siis ihan tärisin koko päivän :( Kaikille tuli ensimmäisenä mieleen tottakai, että oon liian laiha niin tottakai mua paleltaa.. 
Paskat, ihrakerros kun on ympärillä niin palelee vielä enemmän :-D
Mua vähän vituttaa kun oon kipeenä, mun on pakko saada itseni kuntoon viikonloppuun mennessä. 
Ja eiköhän se toivonmukaan tule onnistumaankin ::P

Mutta, mitäs muuta.. tosta viiltelystä tuli aika kauheeta jälkeä, mutta lähtihän siinä varmaan muutama gramma läskiä samalla. Mä en nyt vieläkään oo jaksanut laitella noita kuvia tänne koneelle niin en nyt tähänkään postaukseen saa niitä vielä.. Mutta jos seuraavaan sitten :o
Tuskin ne kauheen kiinnostavat ruoka ja viiltelyverikuvat kiinnostaa ees ketään, mutta saahan vähän elämää näihin postauksiin kun laittaa kuvia vähän ja mitä oon lukenut noiden muiden blogeja niin monet sanoo, ettei ees lueskele sellasia blogeja missä ei ole yhtään kuvaa,en sitten tiedä että miksei.. kait ne on tylsiä ja mauttomia.!

Mul on ihan törkee nälkä, oon syönyt muutaman päivän aikana vähän nuudeleita, tonnikalaa ja sitten tänään vähän kalaa ja sämpylän. On ollu pakko lopettaa tota syömistä kun tuntuu, että kaikki aika menee siihen . Mutta miks mulla on huono olo vaikka mä söisin? ja siltikin mulla on huono olo vaikka syön. 
Mulle tulee kauhee katumus siitä tms.. No varmaan kaikki jotka kokee samaa niin tietää tunteen kyllä paremmin kuin hyvin. Oon oottanut että mulle tulis kommentteja tänne siitä, että miten huono äiti mä olen kun en huolehdi edes omista syömisistäni, mutta en mä ole edes huono äiti :D kyllä mun lapseni syö minunkin edestäni, että ei mitään paniikkia sen suhteen todellakaan. 

Tästä tulee nyt taas aika pitkä postaus kun en oo muutamaan päivään kirjotellut niin kirjotan sitten paljon kerralla, että saa kaikki asiat kerrottua ettei tarvii miljoonaa kirjotusta kirjottaa.. Mulla oli niin paljon asiaa taas tänne mutta unohdin suurimman osan tossa matkan varrella jo, mulla oli sellanen otekin mun päiväkirjastani.. Mutta laitan tähän yhestä kirjasta otteen mikä on just kuin suoraan mun päiväkirjastani, joo kirjotan päiväkirjaa aina sillon tällön mikä on varmaan outoa monen mielestä, et tän ikänen tekee sitä :D 
Mutta siis ihana meri kirjasta 
''Pe: 1.1 klo: 15,12.. 46,5KG. Mä vihaan itseäni miten oon voinut lihota tän loman aikana näin paljon? Mä puristan pehmeää vatsaani punaiseksi. Se on yrjöttävä niin rasvanen ja löysä. Mä en tajua miten oon voinut syödä itseni tällaiseksi, kato nyt mun naamaa! Posket tollaset kuvottavan pyöreet ja kaksoisleuka, roikkuva ja löysä. Kuvotus pyörii mussa ja saa mut vihaamaan itseäni vihaamaan niin paljon. Mä lyön itseäni taas! Läimäytän itseäni kämmenelläja revin sitten kynsillä ihoani rikki, vedän tummia hiuksia tukkoina päästä irti. Miks mä oon tämmönen läski? Vihaan itseäni, vihaanvihaanvihaanvihaanvihaan!!''
Tommosta angstausta on todella useinkin mun päiväkirjassani ollut varsinkin viime viikkoina. 

Mutta kello on nyt aika paljon kuten huomaatte ja mun kurkkuni on niin kipeenä :( Eli lähen tästä nukkumaan tai tekemään jotain muuta.. palaillaan <3


''Vaik tää maailma kaatuis meijän ympäriltä, 
vaik tapahtuis mitä, ni 
pitäisin käsiä sun ympärilläs.
Enkä antais tapahtua mitään pahaa vaan halaisin kovaa
ja sanoisin kuinka paljon rakastan.
Ja nää sanat tulee suoraa sydämest.
äänest tunteide kuulet sen kulta ku tunne sen sun
sydämel.
En oo menos luotas ikinä mihinkää, 
mitä ikinä vaatiskaa
ni pidän puolias ainiaan. 

Sä oot saanu uuden auringon nousemaa
ja sun läheisyytes saanu mut 
uskoo elämään uudestaa,
En ois uskonu et löydän miehen sun kaltasen, 
keneen rakastun näin paljon, haluun jakaa sun kanssas kaiken.
ja voit luottaa siihen, et oon rehellinen ,rakastan sua aidosti ja 
haluun kulkee kanssas loppuun asti.
Pitää kädestäs kiinni kävellä vierelläs, 
nukahtaa viekkuus ja herätä viereltäs.

Mä rakastan sua enemmän ku mitään,
sun rakkautes on parast mitä mul on ollut ikinä
mitä enemmän sua opin tuntemaa ni sitä enemmän mä rakastan ja
sydän on sun kokonaa
ja vaik kuolisin, ni sun lämmin kyynelees
saa takas palaamaan mut uudelleen.''


xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)