Stalkkaukset!

maanantai 31. joulukuuta 2012

Lupauksia


Ajattelin tänä vuonna tehdä ens vuoteen joitakin uudenvuoden lupauksia, vaikka oon paska tän itsekurini kanssa niin aika monet lupaukset liittyy mun syömiseeni, niin ajattelin listata muutaman nyt teille tähän nähtäville. 

1. Lopetan herkkujen syömisen.
Siis oon ihan hirvee syömään varsinkin suklaata, salmiakkia , jäätelöä, sipsejä ja muuta tommosta ja nyt loppu vuodesta tässä muutaman kuukauden aikana oon syönyt lähinnä pelkkää suklaata ruuaksi -.-'Ja sen kyllä huomaa tästä viiden kilon painon nousustakin aika selkeesti että noi paskamössöt maistuu. 

2. Roskaruokaa EHDOTTOMASTI enään enintään kerran kuussa jos sitäkään!!!! Mulla on paskatapa mennä monta kertaa viikossa syömään jotain kebabbia,pizzaa tai mäkkärimättöjä!! Sekin on lähtenyt ihan käsistä nyt oikeesti. 

3. Lopeta oksentaminen syömisen jälkeen!!
Mä en tykkää oksentamisesta, mutta siitä on jostain kumman syystä tullut pakonmielteinen tapa josta en tunnu pääsevän eroon enään mitenkään!

4. Syö ahmimatta. Siis mä ahmin sellasen määrän ruokaa kerralla, ettei  mun tarvitse tunkea sormia kurkkuun vaan se tulee ihan automaattisesti pihalle sieltä, kun oon niin täynnä, ahdistunut ja plaaplaaplaa.. Tiedätte kyllä mitä mä tarkoitan!



Sitten sellasia muutama mitkä ei kuulu tohon syömisongelmaan ollenkaan!


1. Lopetan sen yhen ihmisen perään itkemisen. koska meidän suhteesta ei tullut mitään eikä ole tulossakaan niin miks pitäis itkeä vollottaa ku pikkuvauva jonkun sellasen perään? No okei, olihan se ihana ihminen ja minähän tässä olin paska mutta.. no antaa olla :D kuitenkin, lopetan ton ruikuttamisen yms. Mulla on mies joka tykkää musta niin.. :) <3

2. Valehtelu.. Se pitää lopettaa, siis emmä ole mitenkään pataloginenvalehtelia vaan tarkotan tämmösiä pienen pieniä valkosia valheita jotka jää kaivamaan mun mieltäni enemmän kuin paljon. Kuten yksikin ilta valehtelin, että lähen koiran kanssa pihalle vaikka todellisuudessa mun oli pakko lähteä juoksemaan niin paljon, että oksennus tuli keskelle katua -.- Miks mä en vaan voinu suoraan sanoa, että mulla on helvetinmoinen läskiahdistus kiittihei. Koska toi mies olis kyllä ymmärtänyt!

3. Voisin hyväksyä muutaman uuden kaverin tähän yksinäisyyteeni :D Koska sosiaalistentilanteiden pelon takia mulla ei sellasia kauheen montaa ole. 

Noh, eiköhän tossa ollut nyt ihan tarpeeks sellasia uudenvuoden lupauksia mitä teille jaksan kertoa, ei mulla varmaan muuta tulekkaan edes.. Kuitenkin tossa oli aika monta ja vaatii paljon itsekuria noi kaikki oikeestaan! Kuhan saan pidettyä edes noi syömisasiat kunnossa niin helpottaa muutkin.Mutta oikein hyvää ja parempaa uuttavuotta kaikille <3!!






xoxo: Nansku

Ps: Muistakaa juhlia silleen maltillisesti, ettei huomenna oo ihan tajuttomat morkkikset ja hirveet olot. Itse ajattelin EHKÄ ottaa muutaman siiderin ja käydä pihalla kattomassa vähän raketteja jos mun olotilani kuumeen takia sen sallii.. 

4 kommenttia:

  1. Samoja lupauksia mullakin! Etenkin noi ekat! :)

    VastaaPoista
  2. Muista että jos epäonnistuu, niin ei kannata jättää koko leikkiä kesken. Epäonnistumisia tulee 100% varmuudella.

    Näin tämmönen ajatus minkä tajusin itse tehdessäni uudenvuodenlupauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep ja emmä edes luota itseeni niin paljon, että pystyisin pitämään jokaisen lupauksen ihan täydellisesti koko vuoden.. Tulee muutenkin olemaan todella vaikeeta kun ei oo aikasemmin viime vuonna asettanut mitään ''rajoja'' itselleen miten pitää elää ja yrittää olla tms.

      Kiitos kun hyväksyit mut sun blogiin <3

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)