Stalkkaukset!

torstai 27. joulukuuta 2012

Paasto!


Oon nukkunut lähes koko päivän koska mulla on ollut ihan hullun huono olo taas. . Mietin, että miten te selviätte itse näistä paastopäivistä ilman hirveetä päänsärkyä? Oon ehkä juonutkin vähän liian vähän tänään kun oon nukkunut niin paljon niin ehkä tää johtuu siitäkin? Mutta kait tää olo tästä helpottuu kun muutaman kupillisen tota teetä kittaa :P Mieskään ei oo kerennyt kattelemaan mun syömisiä, ne oli luistelemassa ja pelaamassa ja mä sanoin että mulla on niin kauhea päänsärky etten voi nousta sängystä ylös, kyllä se kotiin tullessa kyseli että oonko syönyt ja tekeekö ruokaa ja plaaplaaplaa mutta sanoin että oon syönyt jo !!! Nyt se saa raivarin jos sattuu käydä lukemassa tätä :& toivottavasti ei kävis. 

 Mä oon yrittänyt välttää noita ihan turhia ja turhanpäiväsiä riitoja nyt kun mulla on muutenkin koko ajan kaikesta kauhee stressi päällä. 

Mutta ei mulla nyt tähän hätään muuta, tää oli tämmönen superpikapostaus tähän väliin kun aamulla kirjottelin pitkästi taas.. Koittakaahan pärjäillä, katellaan että ehdinkö huomenna kirjottelemaan kun on vähän menoja..

xoxo: Nansku

4 kommenttia:

  1. Mulla ei tuu yleensä paastotessa pääkipua, luultavasti koska juon niin paljon normaalisti ja paastossa vielä usein vähä enemmänkin. Jos paastoillessa liikun kovasti, sillon saattaa hetkellinen pääkipu tulla, mutta sekin katoaa kun juo lisää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin toi pääkipu helpotti kun joi vaan teetä lisää ja lisää, varmaan johtu sit liiasta nukkumisesta ja muusta tommosesta.

      Poista
  2. Paastotes itellä on ainoostaa vaan kylmä kokoajan ja illalla vaikee saada unta, ei muuta. :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä palelen kanssa ihan koko ajan paaston ajan. ja muutenkin kyllä, mut paastotes vielä enemmän.

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)