Stalkkaukset!

tiistai 4. joulukuuta 2012

Hyllyvä kuin hyytelö

Ajattelin taas vähän tylsyyksissäni kirjotella teille jotain :> Mulla ei oo kyllä kauheesti viime päivistä mitään kerrottavaa muuta kuin yks eilinen tärkeä tapaaminen meni pyllylleen sen takia kun oon kauheessa kuumeessa, nyt tuntuu taas että voimat on ihan jossain ja tää kirjottaminenkin tuntuu ihan kauheen raskaalta hommalta, mutta kirjotan vähän silti, eiköhän tää kuume ala kohta hellittämään :) Oon niin kyllästynyt kuulemaan siitä, että tää kuume ja palelu johtuu muka siitä että olisin liian laiha? Miten näin hyllyvä mahanen ihminen voi olla muka laiha? Ihmettelen todella suuresti sitä nimittäin.. Miten muilla ihmisillä voi olla niin kauheen paljon silmissä vikaa? Oon yrittänyt viime aikoina katsoa peiliin silleen O__O OMG, miten voin olla noin laiha!!!! Mut ei se onnistu, ensimmäisenä tulee mieleen et miks mun jalat hyllyy kun mä kävelen? Maha roikkuu läskeineen polvissa ja posket on liian pulleet tms.. 

Mä haluaisin mennä uimaan, uimahalliin siis.. Mutta en voi kun mun jalat hyllyis kuin hyytelö siellä vedessä ja kaikki ihmiset kyttäis että miten toi voi olla noin helvetin läski!!!! En oo voinut käydä moneen vuoteen uimahallissa tai siis en oo kyennyt siihen, se on ihan hirvee paikka.. tahtoisin mut tahto ei vaan anna periks kun joutuisin varmaan itkemään vessassa silmät päästäni kun ihmiset tuijottais mun läskejä! Käsi, jalka ja mahaläskit on kaikista pahimmat kun ne hyllyy vedessä sen mukana  :/ Kyllä mä järvessä voin käydä uimassa jos kukaan ylimääränen ihminen ei oo tuijottamassa ihrojani siinä vieressä! Eli odotellaan kesää . . . 

Joo, mä lähen lepäämään näiden hyytelöideni kanssa tonne sängynpohjalle niin katellaan taas joskus myöhemmin.. :)

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)