Stalkkaukset!

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Otsikko

10.12  eli ens viikon maanantaina tulee kuukaus täyteen kun alotin tän bloggaamisen.. Täytyy sanoa, että suosittelen tätä kaikille joilla on päässä sellasia patoutumia mistä ei pysty puhumaan kenellekkään.. Kirjottaminen tuottaa niin kauheen paljon sellasta pientä mielihyvää, että saa purettua tunteitaan ja se on uskomattoman mahtava tunne :> Oon miettinyt moneen kertaan, että samahan se on että kirjottaako päiväkirjaan näitä samoja juttuja ,mut kun ei se oo sama asia !! Päiväkirjaa ei voi lukee kukaan silleen, tai tottakai sitä voi lukea mutta ei tuntemattomat ihmiset niinkään.. Täällä kun kirjotan niin kukaan ei vahingossakaan voi tietää kuka mä olen (paitsi yks ihminen jolle olen tän näyttänyt). Mutta sekin on eri juttu, että yks ihminen tietää tästä.. Koska luotan siihen ihmiseen ihan täysin, se ei edes vois puhua mun asioista mihinkään eteenpäin tiettyjen syiden takia :D Ja oon tyytyväinen/helpottunut siitä <3 

Ajattelin nyt pikaisesti vaan kirjottaa jotain kun en muutakaan tekemistä taas keksinyt :) Eilen illalla/yöllä itkin taas monta tuntia sitä, ettei kukaan voi koskaan rakastaa mua ihan täydellisesti. Mulle on sanottu, että jos mä en rakasta itseäni niin kukaan muukaan ei pysty rakastamaan mua. Mä en todellakaan tunne minkäänlaista muuta tunnetta itseäni kohtaan kuin vihaavihaavihaa ja vihaa. Oon kuullut miljoonaan kertaan: ''kyllä sä vielä joskus löydät jonkun joka sua rakastaa''.. Mitä helvettiä!! JOSKUS!! Mä haluaisin olla kylmä ja tunteeton ihminen, sellanen joka ei koskaan tuntis mitään. Olis niin paljon helpompaa,kukaan  ei enään koskaan vois satuttaa mua silleen kun en tuntis yhtään mitään..  -.-' Mutta, ei mulla muuta.. 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)