Stalkkaukset!

lauantai 22. joulukuuta 2012

22.12.12

Ajattelin eilen, etten kirjottais tänään yhtään mitään kun kirjottelin eilen monta kirjotusta peräkkäin, mutta olihan mulla tosin tossa vähän taukoa niin sen takia sitten paikkailin tota :P Kaikkien blogit on täys tätä turhan päivästä jouluhössötystä, ärsyttää ihan suunnattomasti lukea noita blogeja kun ihmiset kirjottaa jotain 100 päivitystä päivässä siitä mitä on ostanut lahjaks kenellekkin.. rauhottukaahan nyt hyvät ihmiset jo :D 


Otsikot on perseestä , siis mä en osaa koskaan keksiä mitään fiksuja otsikoita kuten tästä blogistakin huomaa miten paska olen keksimään niitä! 

Mussukat on vielä päiväunilla tyytyväisinä niin mä poikkeen tästä kohta suihkuun ja laitan itseni valmiiks niin päästään sitten lähtemään lähes samantein.. :) Muakin olis kyllä väsyttänyt ihan tajuttomasti mutta en nyt sitten saanutkaan unta taas vaihteeks, sama ongelma oli eilen illalla.. En mitenkään saanut unta pyörin vaan sängyssä kun oli niin kuuma ja ahdistava, ettei tiennyt miten päin olis ollut.. Ja samalla omalla pyörimiselläni pidin tota miestä hereillä ja se joskus yhden aikaan sano vähän hermostuneesti ''yritäppäs nyt nukahtaa'' ja nappas mut kainaloon :D Mä tiedän miten rasittavaa se on kun joku pyörii levottomasti vieressä ja huokailee kun ei saa unta, mutta emmä voi sille mitään... 




Mua ärsyttää suunnattomasti lähteä tonne kaupoille pyörimään, ensinnäkin mun pitäis ostaa itselleni jotain vaatteita kun kaikki on niin isoja että tippuu päältä mutta täytyy joku toinen kerta kattoa niitä nyt jouluruuhkat on niin <3 ettei kykene muuta kuin ostamaan pakolliset jutut ja lähtemään nopeesti pois kaupasta.Me ei tarvita edes mitään jouluruokia tai muita juttuja kotiin, jotain tähtiä laiteltiin ikkunoihin, parvekkeelle jouluvalot ja mun huoneeseen ja kuusi koristellaan tänään varmaan tai huomenna, mutta ei me sen kummempaa.. emmä tota kuustakaan niin olis tarvinnut mutta kämppiksen mies oli käynyt hakemassa todella kauniin kuusen :D


Muut suunnittelee joulua niin mä suunnittelen ennemmin uuttavuotta, ihan kotona varmaan olen kuitenkin mutta jotain erilaista olis kiva kuitenkin tehdä :) En varmaan viitsi edes lasta laittaa hoitoon kun mulla meni tossa pikkujoulujen aikaan toi muutama päivä vähän liian lujaa ja sellasta :D Mutta ei siitä enempää! Mitä muut on tekemässä uutena vuotena? 

Katoin eilen eräästä blogista sellasen masennustesti jutun ja kävin sitten tekemässä sen ihan huvikseen oikeestaan ja se testi kehotti mua olemaan yhteydessä lääkäriin o.O Mutta emmä omasta mielestäni ole tällä hetkellä mitenkään masentunut tai mitään? Kannattaako noihin netin masennus ja muihin testeihin edes luottaa? Musta tuntuu, että ne saattaa antaa joka kerta ihan saman vastauksen.. Emmä tehnyt itse kuin kerran sen mutta vois pyytää jonkun muun tekemään sen kanssa niin näkis , että kehottaako se sitäkin olemaan yhteydessä lekuriin : D 

Mutta mä suunnistan nyt suihkuun tästä aivastusten saattelemana, pitää vielä jotain aamupalaa syödä ennen kuin lähtee yhtään mihinkään.. 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)