Stalkkaukset!

perjantai 21. joulukuuta 2012

Entä jos mä en koskaan rakastu suhun?

Pääsis taas niin paljon helpommalla kun unohtais vaan kaiken taakse jääneen ja alottais kaiken uudestaan puhtaalta pöydältä, mutta haluanko mä oikeesti unohtaa? Välillä musta tuntuu että haluan unohtaa kaiken taakse jääneen.. Mutta jos tykkää ja rakastaa jotain ihmistä oikein kovasti niin ei ne tunteet laimene hetkessä? Mä oon yrittänyt taas sitä viharakkaussuhdetta :D Jos mä muutan mun rakkauden vihaksi niin onnistuis helpommin, se on ennenkin tehonnut.. Mutta ei se auta.. Tämmösinä päivinä kun mulla on paljon aikaa ajatella kaikkea mahdollista niin itken vaan ja ikävöin.. Tänään just sanoin tolle miehelleni, etten mä tahdo olla yksin just tän takia.. Oon kertonut sille jo alussa kaiken mahdollisen ja se tietääkin musta enemmän kuin minä itse varmaan! Sen takia mietinkin, ettei varmaan oo tukevampaa pohjaa suhteelle kuin se, että toinen tietää toisesta KAIKEN eikä oo tulossa minkäänlaisia luurankoja kaapista koskaan! 

Viimeks eilen keskusteltiin tästä aiheesta: Entä jos mä en koskaan rakastu suhun...? Siis oon aina tykännyt tosta miehestä enemmän kuin paljon, se on mulle sellanen tuki ja turva.. Mutta.. Nyt kun oon parisuhteessa sen kanssa niin pelkään ettei mun tunteet oo kuitenkaan koskaan niin voimakkaita häntä kohtaan kun hänen mua kohtaan.. Tää on vähän hankalaa varmaan, musta taas ennemmin tuntuu että halusin korvikkeen naimisissa olevalle miehelle että voin hyvin unohtaa sen! Mulla on niin kauhee olo taas jotenkin, nukuin todella hyvät yöunet ja nyt nukuin vielä 4h päiväunet ja tuntuu, että nukahdan kohta tähän koneelle :D En tiedä mistähän tää väsymys taas mahtaa johtua, mutta ei tää kait ihan normaaliakaan ole? 

Ja itken silmät punasina tässä ikävääni, miten ihmeelliseltä se kuulostaakin niin oon tän päivän ollut erossa tosta miehestä ja nyt musta tuntuu että en olis nähnyt sitä ikuisuuteen ja kuolen ikävään, laitoin sille jo viestiäkin tossa että se tulis yöks tänne kun en halua olla yksin.. :/ Tää oli sovittu jo aikoja sitten ,että lähtee tänään kattelemaan noita joululahjoja ja sitten hoitamaan pari muuta juttua ja vietettäis sit loppuviikko yhessä ja maanantaina alkaa reissaaminen.. Ensin käydään aamusta mun vanhemmilla, sitten käydään mummilla ja paapalla ja sitten mennään ton miehen vanhemmille käymään, en oo omille vanhemmilleni niin kauheesti keskustellut vielä tästä mun uudesta suhteestani kun äiti oli vähän häkeltynyt tosta viimesimmästä naimisissa olevasta miehestä -.- enkä kyllä ihmettele yhtään! 

Tääällä kämpässä nää päivät menee oikeestaan vauva ja elukka hössötyksessä kun on sellanen lastentarha ja eläimiäkin riittää :D Mutta mun mielestä tää on vaan hyvä, mulla pitää olla touhua paljon tai muuten masennun niinkuin tänään.. Anteeks toinen postaus tälle päivälle ja yhtä sekava kun edellinenkin... :)


xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)