Stalkkaukset!

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Vitun läski!




Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Miks mä en osaa syödä niinku normaalit ihmiset? Silleen sopivasti, ei liian vähän eikä liian paljon. Ettei tulis huono olo ja pakko tunkea sormet kurkkuun. TOSSA aikasemmin kerroinkin noista syömisistä ja sanoin,etten oo syömässä enään tänään. Kämppis teki tossa kanafetasalaattia kun pakkasesta löyty kanaa jne.. JA olihan mun pakko sitten syyä sitä tottakai!!!! Kana ja feta on mun heikko kohtani nimittäin.. Huokaus, oon niin luuseri.. Vedin sitten lautasellisen sitä salaattipaskaa jo ennestään täyteen mahaan ja menin vessaan tunkee sormet kurkkuun kun oli niin hiton huono olo... Justniin.. Oksensin jokaisen kana ja fetapalan sinne pönttöön oikein huolella.. Oksettaa edelleen ,mutta ei tullut yhtään mitään vaikka kuinka yritin. vatsa on enemmän kuin turvoksissa ja kipee :/ Pitää varmaan juoda teetä muutama kupillinen ja käydä sit uudestaan vessassa niin saa ne loputkin mössöt mun sisuksista pihalle. 

Just kun kehuskelin että mun joulusyömiset meni suht hyvin enkä jaksanut niistä stressailla.. Jumalauta, että ihminen osaa  vihata itseään niiiin paljonpaljonpaljonpaljon.Jooo ei muuta tälle kertaa... KIITOS HEIPPA!!

xoxo:Nansku 

1 kommentti:

Kommentit on tervetulleita :)