Stalkkaukset!

lauantai 22. joulukuuta 2012

Paska joulu!


Ihan oikeesti, mä en jaksa noita tuhansia joulupostauksia mitä porukka kirjottelee blogeihinsa. Ohan tää joulu IHAN SAIRAAN MAHTAVAA aikaa mutta pitäkää se omana tietonanne kun ei ketään kiinnosta että mitä te ootte ostanut kummin kaiman siskolle lahjaksi :D Tai siis ainakaan mua ei kiinnosta paskan vertaa tommoset asiat, puhuin nyt niidenkin puolesta jotka ei oo jaksanut tai viitsinyt/uskaltanutkaan puuttua noihin asioihin ollenkaan. Kun kirjaudun facebookkiinkin niin siellä on samantein joku 200 ihmistä kirjottanut ''IHANAA ENÄÄN PARI YÖTÄ JOULUUN, JESJESJES SIT TULEE JOULUPUKKI'' Ja plaaplaaplaa!! Meillä kun toi joulu on sellasta ravaamista tutulta tutulle, mun mielestä olis ihanaa vaan olla kotona mutta ei kun pitää käydä mun vanhemmilla, miehen vanhemmilla ja vielä isomummuilla ja kaikilla muilla.. Plaah!! No ehkä sitten kun vauva vähän tästä kasvaa niin saadaan viettää joulu ihan kotona vaan oman perheen kesken, ohan tää nyt ihan helppoa sinänsä kun ei tarvitse tehdä mitään ruokia itse ,laittaa kotia pahemmin joulukuntoon tai mitään muutakaan. Kerroinkin tossa aikasemmin että kämppiksen mies kävi hakemassa kuusen ja koristeltiin se sitten tänään.. Vaavi katteli silmät pyöreinä ihmeissään kun laitoin sille tonttupuvun päälle ja nappasin parit kuvat :)) Ja huokasin helpotuksesta kun pääsin tuolta jouluruuhkasta hittoon , en kestä yhtään noita kauppojen kiertelyjä ja lahjojen ostamista. Onneks vanhemmat ihmiset on tyytyväisiä muutamaan kahvipakettiin ja konvehtirasioihin niin ei tarvitse niistä niin stressata, nyt on kaikki paketit valmiina ja joulustressi unholassa :D 
Mä vaan ootan maanantaita niin pääsee nopeesti eroon tästä porsaan hajusesta juhlasta.. :D Puhunpas mä kauniisti tänään. No mutta onneks mä saan sanoa mielipiteeni yhtä reilusti kuin kaikki muutkin, jotkut tykkää ja jotkut ei. 

Sain taas äsken ihan hullun itkukohtauksen kun toi mies lähti kotiin,(tai siis se olis käynyt kotona paketoimassa paketteja ja muuta tommosta) soitin sille että tulee takasin ja sehän tuli :P ihmetteli että mikä mulla on hätänä mutta mä en taas kyennyt olemaan yksin hetkeäkään, sinnittelin jo jonkun pari tuntia ennen kuin soitin tolle ja käskin tulemaan takasin.Ihmettelen miten voi olla näin riippuvainen jostain, mutta ehkä tää läheisyysriippuvaisuus on vaan hyvästä ennen kuin toista alkaa ahdistamaan ihan kauheen paljon ja nyt eilen illalla kun tosiaan juteltiin niin sano kyllä, ettei häntä vielä ainakaan ahdista ollenkaan vaan päinvastoin.. ONNEKS!! Tosiaan mun onnekseni.. Koska en tiedä mitä mä teen sitten kun tuota miestä alkaa tosissaan ahdistamaan mun seurani :/ Olen kusessa sitten! Mutta turhaan mä kait nyt jo valmiiks siitä stressaan, kyllähän tuo on välillä sanonut että haluaa olla yksin ja oon ollut sitten kauheen loukkaantunut siitä, että jaaah eiks mun seurani kelpaa ja plaaplaaplaa.. Mutta ohan tää iso muutos tolle miehellekkin tottakai tulla ns valmiiseen perheeseen kun on lapsi ja eläimiä ja kaikkee muuta. Mä en vaan itse aina tunnu ymmärtävän , että muillakin ihmisillä on tunteet :)) 

Päätin taas tossa aikasemmin, etten kirjottais enään nyt illalla mutta emmä keksinyt taas muutakaan tekemistä. vaavi nukkuu, kämppis on miehensä kanssa leffassa ja mä odottelen että toi mies tulee tänne :) Ja nyt se näköjään tuleekin joten tallennan tän kirjotuksen hetken päästä :D 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)