Stalkkaukset!

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

12.12.12

Mietin, et miten joku voi olla noin
kaunis ihan oikeesti :o
Miks mä en voi näyttää tolta.. 
Miksei mulla voi olla noin
kauniit ja hoikat  jalat :(


Aattelin nyt taas vähän kirjottaa kun toi shoppailu reissu meni vähän pepulleen, mutta jos huomenna ottais sitten uuden yrityksen ja kattois että jos se sitten onnistuis, tai ohan tänäänkin vielä tässä päivää jäljellä kun kello on vasta noin vähän..  toivossahan on oikein hyvä elää.. :) Mua ärsyttää noi kuvat, miks mä en voi näyttää tolta kuin noissa oleva nainen? Miksmiksmiks.. Miks mun pitää olla ruma ja epämuodostunu läskikasa!! Oon ehkä nyt kauheen säälittävä kun kattelen laihojen naisten kuvia ja tyyliin itken että miks mä en voi näyttää just tolta :/ Mutta kuten sanoin, toivossa on hyvä elää.. ehkä mäkin tästä vielä hoikistun, kaunistun ja oon tyytyväinen itseeni ihan täysin. Lueskelin tossa yhtä blogia ja siinä oli äiti ja tyttöystävä löytäneet sen blogin jota tää yks ihminen kirjoitti ja oli ollut ihan järkyttyneitä siitä.. Mä toivon, ettei kukaan mun tuttu koskaan tunnista että mä kirjoitan just tämmöstä blogia :D Kahdelle tutulle oon kertonut tästä ,mutta eipä ne koskaan oo oikein mitään sanoneet tästä. ei oo varmaan löytänyt sanoja siihen o_O tai en tiedä, ehkä ne kuvittelee etten mä oikeesti halua olla anorektikko, ettei se oo kaunista mun mielestä kun nainen on hoikka.. emmä tykkää sellasista hoikista miehistä kyllä jotka on pelkkää luuta, tän mun nykyisen miehen rinnalla mä tunnen itseni toooodella pieneksi koska hän on yli 190senttiä pitkä ja muutenkin sellanen lihaksikas -.-' Eli just täydellinen  <3 Muutenkin niin ihana ja huolehtiva ihminen , päivälläkin kun on töissä niin saattaa soittaa ruokkiksella tai muutenkin, että oonhan muistanut syödä ja plaaplaaplaa :) ohan se aika rasittavaa, mutta tiedän ainakin että joku välittää kun tolleen tekee.. Enkä oo kertaakaan valehdellut muuten että oon syönyt, vaikka en olis syönyt! Eilenkin sanoin kuuden aikaan illalla ihan totuuden mukasesti, etten oo syönyt mitään niin sehän paineli sitten ruoan kanssa tänne ja sano '' nyt syöt sitten'' :D Ja Nanskuhan söi kiltisti silleen, että maha oli loppuillan niin kipeenä..:!! Mutta joo, ei mulla taaskaan ollut mitään ihmeellistä kirjottamista.. tänään on 12.12.12 :)) ihana päivä siis.. ehheheee.. Mutta palataan taas..

xoxo: Nansku














4 kommenttia:

Kommentit on tervetulleita :)