Stalkkaukset!

torstai 13. joulukuuta 2012

Shopping

Yks tuttu väitti kiven kovaa, että tää kuva on mun omani. Näytän kuulemma tosta kohtaa ihan samalta. Yritin verrata itseäni tosta kohtaa tohon kuvaan, mutta en nähnyt yhtään mitään samaa :D Mulla on paljon läskimpi kaula, eikä  omasta mielestäni mun solisluutkaan näy tolleen ja mun huuletkin on paljon rumemmat.
                       
Ajattelin kertoilla tosta tän päivän shoppailusta vähän :) Se ei mennyt ihan putkeen enkä tiedä mitä toi hymynaama edes tekee tossa perässä... Mutta siis, lähettiin tommoseen iiisoon kauppaan shoppailemaan missä on monenlaisia kauppoja huonekaluista, vaatteisiin ja kaikkeen muuhun tilpehööriin.. Päästiin sitten siihen ruokaostoksiin kun sanoin että mun päätä vähän särkee, että voidaanko istua hetkeks.. no emmä kerennyt edes istumaan kun tipahin siihen lattialle yhtäkkiä enkä tajunnut mistään mitään.. Päässä siis pimeni ihan totaalisesti, ihan karsee tunne!! Ei se kestänyt ku ehkä korkeintaan minuutin kun taas tokenin siitä mut silti, eniten mua hävetti kaikki pissikset jotka kyttäs siinä vieressä ja varmaan ajatteli silleen et ''kiva kun tommonen läski ei ees pysty kävelemään ilman pyörtymistä tms''Siis mua hävetti ihan suunnattomasti sitten kaiken lisäks tää mies sai päähänsä, etten oo syönyt koko päivänä mitään ja kanto mut suurinpiirtein läheiseen ruokapaikkaan, vaikka sanoin et mul on parempi olo jo ja et olen syönyt ja plaaplaaplaa.. Mikään ei auttanut.. *huokaus* Sitten se raahas kauheet kasat safkaa siihen naaman eteen ja sano, ettei me lähetä ennen ku oon syönyt ne...!! Tunnin mä siinä kattelin niitä ruokia ja pyörittelin ranskalaisia sormieni välissä ennen ku pystyin syömään yhtäkään suupalaa!!Joku pari tuntia mä siinä yritin parhaani mukaan syödä sitä paskaa!!  Vitutti kun se paikka oli sellasia pikkuperseenkeikuttaja pissiksiä täynnä jotka kyttäs koko ajan.Ja sitten alko se kuulustelu, mitä toi pyörtyminen tarkotti,en oo koskaan ees nähnyt, että sä söisit mitään.. sä oot ihan tajuttoman laihassa kunnossa, Nansku onks sulla oikeesti kaikki hyvin ton syömisen suhteen ja plaaplaaplaa.. ? Miljoonia kysymyksiä mihin en olis halunnut vastata..  Olin silleen ,että ei mitään mulla oli varmaan vaan vähän verensokerit alhaalla..Yritin vaihtaa puheenaihetta Mutta täähän ei antanut periks Ja sitten alko se kuulustelu, mitä toi pyörtyminen tarkotti,en oo koskaan ees nähnyt, että sä söisit mitään.. sä oot ihan tajuttoman laihassa kunnossa, Nansku onks sulla oikeesti kaikki hyvin ton syömisen suhteen ja plaaplaaplaa..kaikki samat kysymykset miljoonaan kertan uudestaan!! ? EN VASTAA,EN VASTAA,ENVASTAA , EN VASTAA TODELLAKAAN!!   Ja tää mieshän ei antanut periksi.. ''Mä tuun sun mukaan ravitsemusterapeutille, kerta sä et itse suostu kertomaan mitään sun tilanteestas, mä en tahdo että sä kuihdut ja kuolet.. SUN ON SYÖTÄVÄ JUMALAUTA!!'' Se ravisteli mua tyyliin hereille ja huus mulle.. Rupesin itkee..!! Oon nykyään niin herkkä, mitä vittua kaikki kuvittelee mun olevan laiha vaikka oon läskimakkara!! Enkä mä ole muutamaan viime kertaan edes käynyt ravitsemusterapeutilla vaikka mulla on ollut varattuna aikakin sinne. No oon tarkkailevien silmäparien alla nyt koko ajan , että pitää syödä ja plaaaplaaaplaaaa !! mä en ensinnäkään tykkää syödä silleen , että mua tuijotetaan! Mua oksettaa sellanen vahtaaminen..Nyt mulla on niin kylmä ja kauhee olo tosta syömisestä ettei mitään rajaa..  Totta tosiaan olen ihan rakastunut tohon mieheen, mutta miks ihmeessä pitää vahdata ja puuttua asioihin kun mulla on kaikki hyvin :/ huokaus taas. Tää bloggerikin alko sekoilemaan jotain niin parempi tallentaa tää kirjotus vielä kun voin :D heipparallaa !!

xoxo:Nansku




2 kommenttia:

  1. Voi kamala o:
    Se mies voi omata samanmoisia tunteita sua kohtaan ja on nyt huolissaan susta. Niinkun välittävän ihmisen kuuluukin olla. Auttaisko, jos pidät jotain pientä syötävää mukana, jos alkaa heikottaa? Joku myslipatukka tai omena tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti on tunteista kiinni tottakai ja on huolissaan, kyllähän mä sen jollain tapaa tottakai ymmärrän mutta joku mun päässäni vaan pakottaa olla kuuntelematta tommosta vaikka mua alkaakin sit ärsyttämään jossain vaiheessa omat ajatukseni!
      Tommonen myslipatukka vois olla ihan hyvä idea pitää mukana, käsilaukussa helppo kuljettaakin tai sitten joku hedelmä mistä sais paljon vitamiinejä eikä pääsis verensokerit laskemaan liian alas, eikä alkais pyörryttämään :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)