Stalkkaukset!

maanantai 10. joulukuuta 2012

Jos mä oisin sun mies

Oli tossa Pienoinen muutto edessä niin en kerennyt kirjottelemaan taas hetkeen mitään :) En tosin tästä muutosta puhunut just kenellekkään, mutta ton yhen miehen takia mä joskus otin ton tarjouksen tyyliin toiselta puolelta suomea vastaan ja nyt vasta monen kuukauden jälkeen tajusin miten helvetin yksinäinen mä oikeesti olen ja muutin sitten takaisin tälle suunnalle missä kaikki mun läheiset ihmiset on, muutin tosin yhen kaverin nurkkiin edelleenkin kun sillä on niin iso kämppä, että hyvin mahutaan kaikki tähän :) Ja kaiken lisäks tuun tän uuden kämppikseni kanssa paaaaljon paremmin toimeen kun noiden edellisten kanssa, ne oli pariskunta ja niillä oli enemmänkin riitoja kahdestaan ja mua tympi kuunnella sitä joka päivästä huutoa ja tappelua miten niillä menee niin huonosti, niin parempi näin.. Ei mulla ole muuten mitään edellisiä kämppiksiä vastaan mutta lopppuvaiheessa tosiaan alko tunteet kuumentua ja tulemaan yli!! Liiallinen yhdessä olokin tekee sen, että pienetkin asiat ärsyttää jo koko ajan.Mulla on parempi olla täällä ja mulla on mieskin tässä lähellä, oon tuntenut sen jo monta vuotta että en koskaan voinut kuvitella että tykkäisin siitä joskus tälleen..

Mutta nyt musta tuntuu oikeestaan paremmalta kuin aikoihin, joku voi sittenkin tykätä musta ihan tosissaan o.O Tiedän sen siitä kun mulla oli joskus puhetta meidän suhteesta tän miehen kanssa.. oltiin siis ihan kavereita sillon ja kun kerroin mun paskoista miessuhteista ja muista kokemuksista tälle miehelle niin hän aloitti yleensä lauseella ''jos mä oisin sun mies niin...'' :D ja musta toi on jotenkin niin hellyyttävää ja tottakai mä vaan tokasin.. ''joo mä tiedän kyllä -.-'', oon pystynyt aina kertomaan ihan kaikki asiat tälle ihmiselle ja tää tietää musta KAIKEN ihan juuria myöten :D eli ei oo tulossa hänelle ainakaan mitään luurankoja kaapista ulos missään vaiheessa.. Samaten mä tunnen hänet ja oltiinkin tässä viime aikoina lähes päivittäin yhteydessa jos ei juteltu koneella niin sitten laiteltiin viestejä tai soiteltiin. Viime aikoina hän on mulle lähes päivittäin sanonutkin miten haluais olla mun kanssa muutakin kuin kaveri, mutta mietin että meneeks siinä sitten suhde kaveriin ihan perseelteen jos ryhdyn siihen :-0 Mutta emmä tiedä.. hyvältä tää ainakin toistaiseks tuntuu :> Tajusin vihdoin, ettei mun tulevaisuus voi olla naimisissa olevan miehen kanssa ihan oikeesti!! Miten mä oon voinut olla ees niin idiootti, että oon kuvitellut sen haluavan olla mun kanssa ja ties mitä muutakin unelmoinut, mutta todellisuudessa ei tuu mitään tommosta tapahtumaan koskaan koska hän on naimisissa, hänellä on lapsia ja plaaplaaplaa.. Tulipas taas pitkä kirjoitus..

Viikonloppuna ei tapahtunut oikeestaan mitään ihmeellistä, tottakai olin vähän juhlimassa ja sitten tossa kaverin luona suurimmaks osaks, mutta aika rauhallisesti loppujen lopuksi meni silleen :)) Sitten ton miehen kanssa eilen vietin aikaa ja nytten kysyin jos se haluais tulla tänne ja kyllähän se halus :P Kun asuu tossa muutaman kilsan päässä niin päästään viettämään enemmän aikaa kahdestaan ja muutenkin vaikka ei ihan kahdestaankaan oltais :> Mä oon itse niin hellyydenkipeä ihminen ,että tarviin huomioo kauheeeeen paljon aina kun se on mahdollista ja mahdotontakin -.-.

Syömisten osalta en oo jaksanut stressata mistään oikeestaan, ne on mennyt päin persettä mutta emmä oo hullunlailla kuntoillutkaan kyllä melkeen viikkoon.. Kait tää tästä alkaa helpottamaan kun joskus vielä ymmärtäisin, että joku tykkää musta just tämmösenä kuin olen :>
 Mutta ei mulla muuta nyt tähän hätään, mä meen tonne tota miestä vastaan ja käyttämään koiria pihalla..

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)