Stalkkaukset!

tiistai 11. joulukuuta 2012

11.joulukuuta

Heippa taas :)! Ajattelin tässä odotellessa ja ajankuluksi vähän kirjotella, heräilin itse päikkäreiltä tossa vaikka nukuin yön todella hyvin pitkästä aikaa!! Mä en oo oikeesti yhtään aamuihminen, mutta nyt voin kertoa että tänään aamulla heräsin hymy korvissa ja todella hyvällä tuulella (vaikka meinaa vähän räkätautia puskea) mitä en oo varmaan ikinä ollut seiskan aikaan aamusta :D! Ei mulla ollut mitään ihmeellistä silleen asiaa mitä kirjottaisin, mutta ajattelin nyt ees muutaman rivin kirjotella tässä. 

En ymmärrä miten joku voi olla noin ihana ihminen, halus jäädä yöksi mun viereen nukkumaan vaikka vauva herättää yöllä ja hän menee aamulla aikasin töihin, silti jäi viereen <3 Ja kateltiin sitten illalla mun kämppiksen kanssa leffa ja naurettiin vedet silmissä -.- Aamulla hän sitten silitteli mun tukkaa siinä ja katteli kun heräsin :D ihan mahtavaa kuulla sellasen ihmisen suusta josta välittää niin, ''sä oot kaunis''.. Vaikka olin just herännyt, tukka sekasin,henki haisevana tms.. mikään ei oo ihanempaa kun herätä siihen!! Ja nyt kun pääs töistä niin söitti että voiko tulla meille ,että nukuttais yhessä päikkärit ja tossahan tuo nyt sitten tuhisee vielä :) täytyy kohta alkaa herättelemään molempia mussuja kun ne on reippaan tunnin nukkunut tossa jo. 

Syömisten suhteen ei oo tänäänkään mennyt kauheen hyvin, söin joskus 8 aikaan aamulla puoli purkkia rahkaa ja sitten äsken söin pari lusikallista pastaa kun ei oo nälkä :/ Mutta söinpähän edes jotain. Kyllä sitten jouluna tulee syötyä koko vuoden edestä ja samaten uutenavuotena ja nyt kun on tätä pikkujouluaikaa ollut tässä niin kyllähh... Emmä jaksa stressata tosta, paitsi jos paino putoo ihan kauheesti niin sit siitä tulee ongelma tosiaankin ja kuulen siitä koko ajan terapeutilta ja kaikilta muiltakin. 

Huomenna mennään iiiisooon kauppaan shoppailemaan varmaan heti aamusta, että kattoo jos kirjottelen sitten jossain vaiheessa jos jaksan.. Mua nyt hiukan häiritsee, että rakastuin joskus naimisissa olevaan mieheen ja uskouduin sille jopa niinkin paljon että näytin tän blogin sille !! Mutta ei se mitään.. Nyt mä lähen herättämään noi kaks söpöliiniä <333 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)