Stalkkaukset!

torstai 27. joulukuuta 2012

Ei mitään....


En jaksanut enään eilen kirjotella yhtään mitään kun olin ihan masiksissa ja ahdistunut enemmän kuin paljon ihan kauheesta ihraläskikohtauksesta.. En ees muistakkaan koska mulla olis ollut tommonen kohtaus viimeks :S Mutta nyt siitä on päästy, illalla mulla oli jo paljon parempi olo kun sain vähän juteltua ton miehen kanssa tosta asiasta, ensin se sai ihan kauheen raivokohtauksen kun sanoin et mul on ihan  hirveen läski olo ja alko hokemaan sitä että miten voit puhua itsestäs tolleen kun oot ihan liian laiha ja plaaplaaplaa, siis sitä samaa mitä aina ennenkin ja mä tosiaan olin jo varautunut tohon että mitä se sanoo, mutta kuitenkin....  sitten pienen hiljaisuuden jälkeen se jo pyys mua kertomaan siitä olosta ja kaikkee muuta,mutta eihän se nyt sitten sitä kuitenkaan ymmärtänyt mitä mä tarkotan tolla kohtauksella, kaikki sellaset jotka on kokenut sen itse ja on samanlaisia syömisvammasia kuin minä niin tietää sen paremmin kuin hyvin.Mua vaan pelottaa aina noiden jutteluiden jälkeen, että toi mies alkaa enemmän ja enemmän tarkkailemaan mun syömisiä ja sitä että oksennanko mä kaikki ulos kun oon syönyt ja muuta sellasta..  sitä ennen kun keskustelin tosta niin kävin juoksemassa vähän ,tai sen minkä pystyin todella kipeellä polvella ja huomenna mennään luistelemaan varmaan jos jaksaa ja pystyy...Mutta mä en ymmärrä miten mä muka näin itseni niin erilaisena kuin monet muut ihmiset näkee mut? Mun mielestä mun maha on ihan hirveen ihranen ja siin on irtonahkaa (synnytyksen jälkeen ei palautunutkaan niin hyvin kuin kuvittelin sen palautuvan) ja kaikkee muuta mahdollista kun katon peliin, se kuvottaa mua ihan sairaan paljon!! Mutta toi mies väittää päivästä toiseen, että oon ihan täydellisen kaunis, hoikka ja mun mahakin on ihana sen mielestä, musta tuntuu että se vaan mielistelee mua ettei mulle tulis noita läskikohtauksia useammin, en tajua miksei se voi ihan totuudenmukasesti kertoa mitä ajattelee vaan valehtelee kaikesta mun ulkonäköön liittyvistä asioista!  Pidin pääni siinä, etten sen salaatin jälkeen syönyt yhtään mitään.. Join vaan teetä muutaman kupillisen ja siitäkin tuli niin huono olo, että päätin lopettaa senkin!! Mutta nestettähän mulla on tänään aika paljon varmaan lähtenyt kun oon juossut veskissä koko ajan kun toi tee pistää aineenvaihdunnan liikkeelle ,kuten varmaan tiedätte jotka sitä teetä tykkäätte juoda vähän reilumminkin :D 



Niin ja siis tosiaan yöhön astihan tää mun paastoni kestikin !! Sitten mä taas hiippailin jääkaapille, vedin mahan täyteen kaikkea mahdollista paskaa mitä sieltä löyty ja suoraan vessaan oksentamaan. Huhhuh, mies heräs sitten jossain vaiheessa kun olin oksentamassa ja kuolemaisillani vessassa, ihmetteli että mitä hittoa mä teen ja keksin äkkiä kauheet tekosyyt, että mulle tuli yhtäkkiä ihan helvetin huono olo ja oksensin melkeen sänkyynkin, että tää on varmaan jotain vatsatautia ja sen takia mulla oli päivälläkin varmaan vatsa kipeä! toisaalta mua vituttaa ylipaljon valehdella ihmiselle josta mä tykkään ihan saatanan paljon, mutta... minkäs teet!! Idiootti kun olen. Mä en kyllä tykkää yhtään jos toi oksentelu nyt alkaa taas ihan täyspäiväsesti, toi ei oo nimittäin mitään mukavaa ja nyt sattuu kurkkuunkin.. 



Asiasta sitten seuraavaan tosta ikävästä aiheesta.. Mulla on ollut melkeen parisataa kävijää tossa eilispäivän aikana, eli ihan mahtavasti. Se tonni on kohta rikki nopeemmin kuin osasin kuvitellakkaan.. Ja kaikki kävijäthän saa jättää sitä kommenttia miten haluaa.. Yks anonyymi olikin tossa oikein mukavasti kommentoinut mun yhteen postaukseen :D että antakaa palaa ihan samalla mitalla vaan! 

En tiedä mitä ollaan tekemässä uutenavuotena, varmaan ihan vaan kotosalla ollaan kun kämppiskään ei oo lähdössä mihinkään. Sen koirat pelkää niitä rakettien ääniä ja se ei voi lähteä mihinkään ja ohan sillä lapsikin jonka kanssa sen täytyy olla,niin ku mullakin tietty kuten oon kertonutkin.. :D Eikä mua oikein huvita lähteä yhtään mihinkään( eikä oo kauheesti tota ylimäärästä rahaakaan) kun oon muutenkin tässä mennyt sen yhen pikkujoulu viikonlopun ja nyt sitten jouluna ravattiin paikasta toiseen, niin jospa sitten uudenvuoden viettäis ihan kotosalla? Pitää nyt tosin vielä katsoa kun oon mestari muuttamaan suunnitelmia viime tipassa aina.. Mun uudenvuoden lupaus onkin jo valmiina ja kerronkin siitä sitten kun on sen aika kertoa, jos enään muistan ees sitä :D mä oon niin mahtavan hyvä keksimään noitakin suunnitelmia kaikista lupauksista ja sitten parin päivän päästä en siitä sitten ees muista yhtään mitään.. Mutta, jospa nyt yrittäisin -.-

No mutta ei mulla oo muuta nyt tällä kertaa, palaillaanpas taas ehkä tänään myöhemmin.. ehkä huomenna! Katsellaan.. 

xoxo: Nansku

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa niin tutulta taas tämäkin teksti. Sitä kuvittelee olevansa niin erilainen, kuin muut ja silti useasti sitä lukee tekstin joka voisi olla itsensä kirjoittama.
    Itsellä kans jäi vauvamasun jälkeen sellanen perkuleen röllö..onhan se toki pienentyny, mutta kyllä vaan se on siinä edelleen! Saa nähä montako perhanan vuotta sitä tarvii paahtaa noita vatsalihaksia, että pääsis edes siitä röllöstä eroon >.<
    Tsemppiä sinne taas kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas tsempeistä, ihanaa että joku jaksaa täälläkin tsemppailla koko ajan :) Juu, oon miettinyt samaa ja myös sitä että onko mulla ees sitten oikeesti sellasta löysää nahkaa vai kuvittelenko mä vaan sen? Eilen tossa kyllä puristelin noita vatsamakkaroita taas kun ahmin kauheet määrät safkaa.. Pitäis saada noi ahmimiset loppumaan kokonaan ja oksentelu, paremmin sanottu kuin tehty!!

      Poista
    2. Tohon en osaa sanoa mittään. Itellä sitä kyllä on oikeesti, sellanen roikkuva röllö.. Aivan ku olis just vasta käyny keisarinleikkauksessa... Painoin synnytyksen jälkeen kuitenki yli 100kg joten onhan tuo tosiaan siitä tässä 7vuodessa pienentynyt..silti.
      Joo, tuo on niin helppo pakokeino..jos syö liikaa voi aina oksentaa. jotenki pitäis saada se ajatus pois, ettei se ole vaihtoehto. Mutta mutta..

      Poista
    3. Itse olin just päässy normaalipainoon kun tulin raskaaks.. (vakavasta alipainosta siis) ja sitten raskausaikana lihosin sellaset reippaat 20kiloa, mulla kyllä lähti siinä synnytyksen yhteydessä suurinosa painosta mutta sitten toi laihdutus on lähtenyt käsistä taas. Mulla ei oo synnytyksestä puoltavuottakaan ja nyt oon saanut sen reilu 20kiloa pois ihan helposti :D

      Oksentaminen tosiaan pitäis saada pois ja muutenkin syötyä normaalisti, mietin tossa että voisin huomenna puhua ton mun mieheni kanssa että alkaa vähän tarkkailemaan noita mun syömisiä.. Mutta sitten mulle iskee taas ahdistus siitä.. No täytyy kattoa :))

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)