Stalkkaukset!

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Surkeeta!


Ajattelin tulla kertomaan teille kaikille lukijoille, että olen surkea epäonnistuja.. Eilen piti paastota, mutta miten mä voin kun mulla on monta rasiaa suklaata? -En mitenkään. Piti syödä ne pois.. Iltapalaks muru oli tehnyt lämpimiä voileipiä, niitäkin tuli syötyä ihan liikaa. Illalla sitten sängyssä valitin kun mun vatsaan sattu ihan sikana, etten saanut edes unta.. No onks ihme tommosen suklaa ja sapuska määrän jälkeen?!! ei tosiaan! Tänään sitten kun ei ollut kaupat auki niin kämppis miehensä kanssa tilas pizzaa ja tottakai tää yks oli sitten , et joo me tilataan Nanskun kanssa myös. Yritin keksiä sitten tekosyitä, etten mä halua, oon täynnä, oon syönyt jo ja plaaplaaplaa.. MUTTA arvatkaa menikö ne läpi... Huokaus!! Miks mun pitää olla tämmönen vitun läskipossu?! Ajattelin, että ok, voin mä ihan pienen palan sitä pizzaa ottaa ja jättää loput jollekkin joka jaksaa syödä ne. Mutta eeeei kun mun piti syödä koko pizza!! Huoooooh.. Oksetan itseäni ja nyt varmaan monia muitakin, ihan karsee olo..!! Täytyy varmaan lähtee juoksemaan pariks tunniks niin helpottaa ees hetkeks ton rasvapaskan mättääminen ja koko loppupäivänä en TODELLAKAAN oo syömässä yhtään mitään, ja vaa'alle en todellakaan uskalla tänäänkään mennä... Anteeks tää angstaus.. 
xoxo: Nansku













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)