Stalkkaukset!

sunnuntai 30. joulukuuta 2012

ooo!


Oon koko päivän miettinyt, että pitäis varmaan yrittää taas kirjottaa teille rakkaille lukijoilleni jotain kuulumisia, kun tapanahan on ollut kirjottaa moneen kertaan päivässä.. eli pahoittelut siitä kun en oo nyt viikonloppuna jaksanut pahemmin kirjottaa, oon niin kipeenä että olen nukkunut ainoastaan vaan koko päivät. Tänäänkin illalla 6 aikaan nousin ekaa kertaa sängystä kattomaan, että mitä täällä kämpässä tapahtuu.. Siis vaikka ei mitään ihmeellistä edes tapahtunut. Eiköhän se kolmas yö mee taas valvoessa kun on päivän nukkunut, pakko kyllä yrittää saada unta yöllä ja toivoa että huomenna olis parempi olo.. toivossahan on hyvä elää ;) 

Mun pitikin jo eilen tulla näyttämään teille ihan super seksikkään miehen kuva minkä löysin kun tylsyyksissäni keskellä yötä selailin googlesta jotain kuvia.. Siis tää on jotenkin niin <3 mmmh ;D oon sanaton!! Mutta on mun oma mies silti aika paljon kuumempi vaikka aika paljon muistuttaakin tota, kropaltaan ja on kalju ja muutamat tatuoinnitkin löytyy ;D 




Sain tänään kuulla mun yheltä kaverilta, että oon ihan kauheen pessimistinen ihminen.. Emmä nyt kyllä itseeni ehkä ihan siihen luokittelis mutta kait hän tuntee mut silti ihan hyvin niin voi sanoa tolleen :D oohan mä häntä kohtaan aika usein jotekin tökerö, kun se muija soittelee mulle moneen kertaan päivässä ja kertoilee tyyliin mitä sen kissa on tänään tehnyt, nini mua varmaan kiinnostaa yhtä paljon kuin kilopaskaa kuunnella tommosta kun makaan puoli kuolleena sängyn pohjalla yrjöämpäri vieressä ja nenä tukossa -.- plaaah! Voin oikeestaan laittaa teille yhen keskustelu esimerkin tähän mitä se kerto, tai siis se kysyy yleensä aina ensin puhelun alussa, että mitä mulle kuuluu.. Mitä oon tehnyt tms.. sit kerron sille muutaman sanan niin se korottaa oikein ääntään että AIJAA.. mäkin tein niin ja niin ja sit mun mieskin teki sitä ja tätä -.- sitten se taas saattaa väliin kysyä jotain ja taas jatkaa samaa rataa sitä selittämistä omista asioistaan!! huokaus.. No jokainen tyylillään! Mutta en tänään jaksanut sitä niin sanoin sille pari valittua sanaa, ehkä vähän törkeestikkin mutta ... tulipahan rauha maahan ainakin huomiseen asti :--D

Löysin eilen todella mielenkiintoisen blogin joka jollain tavalla muistutti mun omaa elämääni siinä asiassa josta siinä kerrottiin :D(Siis mulla on tapana selailla noita blogeja kun on tylsää ja kaikkee muuta)... en nyt viitsi kuitenkaan alkaa mainostamaan tässä enempää sitä. Siitä blogista on noussut helvetinmoinen kohu jostain kumman syystä.. Kirjoittajan henkilöllisyyttä on monet ihmiset yrittäneet selvitellä ja sitten siitä on tehty jopa poliiseille ilmotuksia, lukuisia feikkiprofiileja ihme kuvilla ja kaikkee muuta, siis miten sekasin ihmiset voi olla oikeestikkin? Jos joku haluaa niinku kirjotella anonyyminä jotain tommosia juttuja niin antais kirjottaa, kerta kuitenkin ollaan jokainen ihmisiä ja plaaplaaplaa.. no emmä jaksa siitä enään. Ei kuulu mun tapoihin mainostella tuntemattomien ihmisten elämää koskevia asioita kuitenkaan -.- Luultavasti moni täällä munkin blogissa kävijöistä on käynyt lukemassa ja ehkä kommentoimassakin hänelle moneen kertaan. 
Keskusteltiin mun miehen kanssa tosta eilen aika paljonkin , toi herätti mulle aika ristiriitasia tunteita jostain syystä tai siis ton lukeminen.. Mutta ei siitä nyt sitten sen enempää!

Mitä te aijotte puuhailla huomenna kun vuosi vaihtuu taas? Mä en mitään, makaan kotona ihan kuin tänäänkin :D Varmaan jos jossain vaiheessa illalla olotila sallii niin käydään kattomassa raketteja vaikka en tykkääkkään niiden hajusta, äänistä tms.. mut ohan ne ihan kauniita kuitenkin tuolla taivaalla joka tapauksessa.. :) 




Tulipahan tylsä postaus taas, mutta koittakaa jaksaa.. !! Kirjottelen taas kun jaksan paremmin..

xoxo:Nansku

6 kommenttia:

  1. Heti uteliaan pää meni kysymysmerkille ja hirveesti tekis mieli kysyä, että mikä blogi? o:
    Meillä ei mitään erityistä suunnitelmaa huomiseksi. Luistimet haetaan tytölle, kun ne tänään ostettii ja jäivät vielä terotettavaksi liikkeeseen. Tyttärelle, lainalapselle ja Teinille ostettiin herkkuja huomiseksi. Ehkä tinaa valetaan, jos muistetaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herkkuja tietenkin, mun pitäs käydä huomenna kaupassa vielä jos olotila sallii.. Nakkejahan pitää olla aina uutenavuotena ;D Nonni, tytsy pääsee sitten kokeilemaan uusia luistimia pian kun kelitkin on ihan hyvät sellaseen :)Tykkään itse käydä todella paljon luistelemassa, se on jotenkin rentouttavaa jos siellä ei oo huutavia kakaroita kauheen montaa samaan aikaan :D!!

      Se on sellasen teinitytön blogi jossa hän kertoo suhteestaan erääseen mieheen ja kaikkea tommosta!

      Mitähän mä sekoilin ton edellisen kommentin kanssa, no ei se mitään o_O

      Poista
    2. Mä nyt ekaa kertaa elämässäni muistin ostaa niitä nakkeja täks päivää (x Oli tarkotus ostaa ihan niitä pikkunakkeja, mut päädyinki ostamaan kevyitä kalkkunanakkeja, niissä kun on kaloreita kahdessa nakissa yhteensä sen verran, mitä tavallisissa nakeissa on per kappale.

      Tykkään kans luistelusta, vaikka talvea muuten en voikkaan sietää. Tosin jotenki intin kautta kaikenlaiseen säähän oppi suhtautumaan aivan eritavoin, ku ennen. Tietenkin, kun säässä ku säässä rämmittiin leukaa myöden pöpeliköissä yms :D

      Hah, kakarat! En tykkää lapsista \: Itselläni tuo tyttönen ja oon tosi tosi onnellinen (ja ihmeissäni), ettei hän oo sellanen jokapaikankitisijä! Ei koskaan kaupassa vingu ja kilju, saattaa sanoa "tämä ois kiva", mutta jos sanon "ei tälläkertaa" niin se riittää. Muutenkin "vieraanvarainen", eikä päästele ikäviä äännähdyksiä missään muualla oikeastaan ,ku meillä kotona.

      Ite en oo tommoseen blogiin tosiaan törmänny, vaikka jonkun verran blogeja huvikseni sillontällön selailenkin.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Siis mä tykkään lapsista itse, rakastan suorastaan lapsia. Mutta joskus vaan tahtoo rauhaan niistä hetkeks kun ei pää meinaa kestää niiden huutamista tms. Ja mä kyllä kanssa opetan mun lapselleni sen, ettei vingu kun mennään kauppaan tai mitään muutakaan turhaa kitinää!! Mulla on muutamalla tutulla niin kurittomia kakaroita, etten kestä katella niitä montaa tuntia putkeen kun käyn siellä :D törkeesti sanottu, mutta ne vanhemmat varmaan itsekkin joskus tajuaa sen etten oo ainut joka niitä lapsia ei kestä ollenkaan.

    Meillä on ollut kyllä ihan pienestä asti aina nakkeja ja perunasalaattia uutenavuotena ja joskus tehdään itse lihapulliakin, tänä vuonna tosin tuskin jaksan alkaa lihapullia väsäämään vaikka aineksetkin olis valmiina -.- Nakeissa on kyllä todella paljon kaloreita, ei montaa tarvii popsia niin on kalorit pompannut moneen tonniin reippaasti. Kana ja kalkkuna nakit on ihan jees.

    Vihaan kanssa talvea kun on tommosta loskapaskaa ja liukasta ympäriinsä :/ eikä voi käyttää mitään kivoja kenkiä (korkkareita..) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se ihana rauha on parhautta toisinaan. Itse usein lähen kesäsin rantaan istumaan. Sellasen pöpelikön taakse, missä ei muita ihmisiä yleensä ole muutamaa koiran ulkoiluttajaa lukuunottamatta (:

      Joo ja kun itelläni ainaki aina kylmä! Sisälläkin, vaikka mitä pukis päälle, niin ei tuo pakkanen ainakaan hirveesti mieltä ylennä :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)