Stalkkaukset!

perjantai 21. joulukuuta 2012

Lässytystä




Tää aamu alko tänään jotenkin oudosti.. Herättiin normaaliin tapaan, mut murulla on tänään vapaapäivä niin se ei lähtenyt aamulla aikasin sitten töihin.. Kateltiin tossa noita bmi-laskureita ja tultiin siihen tulokseen ettei ne pidä paikkansa :D vaikka siis kyllähän ne kait pitää ihan hyvin paikkansa oikeesti? Mutta sen mukaan mä olen vaikeasti alipainonen vaikka oon tämmönen tankkeri.. Ja mies on lievästi ylipainoinen vaikka ei ole edes, paitsi että lihas painaa paljon enemmän kuin läski niin hänen kohdallaan se kait johtuu siitä kun treenaa ja on lihaksia tms o_O Tossa mun bmi:n kohdalla mun mies alko taas tyyliin ravistelemaan mua, että "mitä helvettiä tää taas on.. Miten sä voit painaa noin vähän? Sä oot valehdellut, että syöt vaikka et paina melkeen mitään? Sä et ymmärrä, että ihmiset on huolissaan susta, jos ei syö niin ei pysty elämäänkään.. ruoka on ihmisen polttoainetta'' ja plaaplaaplaa..  Oon lihonnut nyt jonkun 200g kun oon syönyt eilen niin paljon. Tänään oon syönyt jo yhden sämpylän juustolla ja kinkku siivulla ja muutaman rivin suklaata.. että kyllä mä syön, yritän ainakin! Välillä vaan ei toi ruoka maistu ollenkaan. Tiedän että mun läheiset ihmiset on huolissaan, mutta ei ymmärrä sitä että jos en pysty syömään niin en pysty vaan. 

Jouluhössötyksestä vielä sen verran, että huomenna mennään hakemaan vielä muutamat joululahjat tai siis mä menen mukaan ja mies valitsee muutamalle kummitytölleen paketit :) Mä en oo niinkään jaksanut noista paketeista stressailla mutta miehelle se näyttää olevan todellinen stressin aihe -.- Kyllähän sen ymmärtää että 4 ja 6vuotiaat tytöt tosiaan tarvitsee joulupukilta jotain kivaa, mutta kuitenkin. Olen mä omalle kummitytölleni jotain pientä katsonut vaikka en kauhein usein enään häntä näekkään kun muutin sieltä. Mutta kuitenkin, mä en itse odota että saisin yhtäkään joululahjaa.. :D Ostin äidilleni, sisaruksille (muutamalle niistäkin ihan vaan suklaarasiat tai jotain tommosta), lapselleni, miehelleni ja kämppikselle jotain pientä + parille tuttava perheelle ja kummitytölle, mutta jos ostaisin jokaiselle tutulle ja sukulaiselle niin ei tonnit edes riittäis varmaankaan siihen, mulla kun ei oo mitenkään pieni suku nimittäin :--D Mutta se on hyvä kun saa muutamia suklaarasioita tälleen etukäteen ennen aattoa lahjaksi niin ne on helppo laittaa eteenpäin lahjaksi, enkä ole ainut joka tämmöstä tekee muuten ;) 

Eilen illalla kun pötköteltiin sängyssä kaikessa rauhassa niin toi mies alko kyselemään multa aika outoja kysymyksiä mitä en olis oottanut kuulevani hänen suustaan.. Johtuen siihen naimisissa olevaan mieheen jonka kanssa mulla siis oli jonkunlainen ''suhde'', en tiedä voiko sitä suhteeksi kutsua mutta kuitenkin.. Mies siis kysyi, että ikävöinkö häntä :O No vastasin totuuden mukasesti , että ei mun tunteet todellakaan hetkessä ole haihtunut vaikka yrittäisinkin niitä haihdutella.. Tosin olen yrittänyt vain unohtaa, sekin on pikkasen hankalaa kun on puhelin ja molemmat sähköpostiosoitteet täynnä muistoja siitä miehestä.. Pitäis vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja poistaa kaikki... En tiedä, en tosiaan tiedä miltä musta tuntuu! Mutta toi vastaus kelpas mun miehelleni ja sano ymmärtävänsä mua ainakin jollain tavalla.. Eikä se alkanut mitään kyselemään, että enkö mä rakastakkaan häntä (siis miestäni) tai jotain tommosta, tosin olen sanonut että tykkään hänestä mutta rakkaus on aika vahva sana enkä mä halua käyttää sitä ennen kuin oon ihan 100000% varma mun tunteistani. Luultavasti tää naimisissa oleva mies käy lukemassa tätä mun blogiani sillon tällön niin nyt voit hyvillä mielin olla hymyssä suin siellä, ettei nansku ole sua unohtanut!! 

Tästä tuli nyt taas ihan ylipitkä postaus mutta ei se mitään :)

xoxo: Nansku

4 kommenttia:

  1. Kyllähän ne sinällään paikkansa pitää, mutta sama pätee näihin niinku kaikkeen muuhunkin: perskohtasta! Itselläni paino oli alimmillaan hieman alle 68kg, ja käytin 34-36 vaatekokoa. Nyt kun paino on 78kg vaatekoko on edelleen ihan sama. Kun taas sillon kun painoin vielä 95kg käytin kokoa 52-54! Yritän tällä siis sanoa, että ihmisten ruumiinrakenne on niin erilainen, toinen on tosi hoikka (vaikka olis sama pituus) jo 68kilosena, toinen taas näyttää pullealta vielä 58kilosena.
    Tsemppiä kovasti sinne (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en ole itse koskaan ollut mitenkään ylipainonen ennemminkin alipainonen. Paitsi raskausaikana painoin lähemmäs 80kiloa ja se oli niin paljon, vaikka se kaikki paino olikin suurimmaksi osaksi vatsassa..

      Ja tosiaan on henk.kohtaista kaikki noi ruumiinrakenteet ja muut mahdolliset kyllä sen huomaa :)Kiitos tsempeistä!

      Poista
  2. Ei se naimisissa oleva mieskään ole sinua unohtanut, vaan toivoo sulle oikein hyvää Joulua ja uutta vuotta. Ja sitä, että olet onnellinen ja saat olla huolehtivassa kainalossa.
    - Sydämellä minä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos jouluntoivotuksista, vaikka mun olis ehkä parempi olla vastaamatta sulle yhtään mitään koska tää kaikki alko taas ihan älyttömästä jutusta!! Ja vihaan tätä aikaa vuodesta, mutta hyvää joulua sulle ja kaikille sinne!

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)