Stalkkaukset!

torstai 20. joulukuuta 2012

Kuulumisia...

Ette uskokkaan jos kerron että miten mulla/meillä menee... teen nyt tämmösen ihan pikasen postauksen kun en kerennyt taas tänään kaiken joulutouhun keskeltä tulla bloggaamaan yhtään mitään tai muutakaan..  :D 
Oon ehkä nyt just tällä hetkellä maailman onnellisin, mulla on ihana mies, ihana lapsi ja kaikki on paremmin kuin koskaan <3 Hmm, mitähän mä sitten vielä tähän jaksaisin kertoa? Ehkä mä taas bloggailen huomenna paremmalla ajalla jos kerkeen, en lupaa mitään :)


Ajattelin lisätä tähän pari juttua vielä kun tuli aikasemmin noin lyhkänen bloggaus. Syömisten suhteen tää viikko on mennyt päin helvettiä suorastaan koko viikkoon en oo syönyt melkeen yhtään mitään.. Paitsi muutaman leivän ja sitten tänään oon syönyt kebabbia, juustokakkua, leipää ja pihvejä ja nyt on ihan helvetin huono olo ei voi muuta sanoa, taidan kohta suunnistaa vessaan jos tästä toi mies lähtee kotiin yöksi, tuskin kyllä päästän sitä :P viime yön jo jouduin itkukurkussa nukkua yksin kun se halus välipäivän ja kotiin nukkumaan :( Mutta kyllä mä sen ymmärrän, että tää hälinä täällä kämpässä on ihan tajuton kun ei periaatteessa oo mitään sellasta rauhaa ollenkaan paitsi yöllä! 

Aikamoista hässäkkää tässä joulun alla, mutta kyllä tää kohta taas helpottaa.. Päätin että en stressais mitään noista joulujutuista kun lapsikin on vielä niin kauhean pieni, mutta silti mulla on noita lahjojen paketoimista ja kaikkee muuta vastaavaa.. Päätin jo aikasemmin etten ostele mitään ihmeellisiä noita joululahjojakaan kenellekkään mutta mutta, ohan niitä aikamoinen kasa tohon kertynyt :D onni on siinä, että joulu kestää vaan yhden päivän ja sit se on ohitse. Katotaan kerkeenkö tässä tällä viikolla ennen joulua vielä kirjottelemaan, mutta kirjottelen kun ehdin :)

xoxo: Nansku
  http://www.youtube.com/watch?v=ieKZjMC_QVM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)