Stalkkaukset!

tiistai 25. joulukuuta 2012

Random


En saanut pitkästä aikaa unta viime yönä vaikka yritin kuinka. Käytin sitten senkin valvomisajan hyödyksi ja muokkailin vähän tätä mun blogiani -.- Mutta, mulla alkaa menee hermot kun en saanut tätä sivua just sellaseks kun olisin halunnut vaikka kuinka yritin muokkailla :'( oon vaan niin avuton, etten osaa käyttää edes tätä sivua !!!


Onneks on nyt muutama pyhäpäivä tässä niin saa nukkua päivällä sitten ihan rauhassa, kun ei tarvitse mihinkään lähteä tai mitään tehdä. Väsyttää ihan tajuttoman paljon, vaikka oon nukkunut tänään oikeestaan koko päivän.. Kerennyt muutaman suklaan syödä tossa kyllä jo.. Sain taas heti aamusta kysymyksen: ''Eläkö sä pelkällä suklaalla, kun en oo koskaan nähnyt että söisit mitään muuta?'' :D Olipas tyhmä kysymys, söinhän mä eilenkin vaikka mitä taas.. huhhuh.. 

Mutta ei mulla muuta, paitsi että tossa alhaalla on tommonen randomikysely niin käykäähän vastaamassa, että tietää vähän kuinka monta randomia tätä käy lukemassa :D 

xoxo:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)