Stalkkaukset!

perjantai 28. joulukuuta 2012

Vesimahaa ja muuta ..


En oo jaksanut tänään kirjottaa mitään, vaikka on mennyt ihan jees.. 
Huhhuh , mä en oo sittenkään ihan kauhee epäonnistuja, osaan sentään jossain pitää pääni jos niin päätän..(ihme ja kumma).. Ihan mieletön fiilis.. Mun eilinen paastopäivä onnistu TÄYDELLISESTI!! Tänään tein murun kanssa tortilloja, laitoin itselleni pelkkiä kasviksia sinne tai siis salaattia.. Muut otti sinne jauhelihaa, kanaa ja mitä tossa nyt sitten olikin.. Mä syön nyt kevyesti (niinku oikeesti paastopäivän jälkeen kuuluiskin syödä, eikä vetää kauheita kasoja jotain kebabbia tai muuta raskasta sapuskaa). niin ehkä voin hyvillä mielin ottaa uutenavuotena pari nakkia :D Joulusyömisistä en jaksa enään jauhaa koska se on ollutta ja mennyttä jo, mua oikeestaan alkaa ärsyttää kun jokainen postailee vielä ens vuoden puolellakin siitä mitä söi jouluna ja miten paljon.. pläääh... 



Ainoita huonoja asioita tässä päivässä on se, että potkasin mun varpaat imuriin ja isosta varpaastä lähti reilu puolet kynnestä, tekee muuten helvetin hyvää voin kertoa ja suositella kaikille muillekkin tota :D Ja toinen ,oon palellut koko päivän siis oltiin tossa luistelemassa ja mulla oli ihan törkee hiki mut silti tärisin kylmästä...

Tänään mulla on jotenkin ollut ihan kauhee vesimaha, siis sellanen hyllyvä.. Kun join niin paljon teetä eilen niin se on edelleenkin sellanen ällöttävä :s toivottavasti se ei jää tommoseks. Tai sitten oon katellut ihan liikaa kaikkia hyvä kroppasia naisia ja miehiä :'D Varsinkin tota mun miestäni, en ymmärrä miten oon saanut noin hyvä kroppasen miehen itselleni <3 Vaikka olen itse tämmönen hyllyvä hyytelö!! 
  


Ihanaa kun oon valinnut blogilistalleni sellasia blogeja joiden kirjoittajat jaksaa kirjottaa melkein päivittäin, muutamat kirjottelee moneen kertaan päivässä :> Ihan täydellistä, musta on ihana lukea kaikkien kuulumisia ja muutakin tommosta. Varsinkin se kun joku on onnistunut jossain tai sitten kun saa tsempata muita ihmisiä niin ne on parasta <3

Mutta ei mulla muuta.. xoxo: Nansku

2 kommenttia:

  1. Ooooi hyvä sinä! ♥ Kiva kuulla et se on jees et kirjottaa moneen kertaan päivässä! (vaikka tänään onkin mennyt penkin alle ja pelkkää valitustekstiä) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl mä tykkään ainakin tylsistyneenä käydä paljon lukemassa kaikkien blogeja jos ei muutakaan satu olemaan :) Muutenkin siitä on tullut tapa että moneen kertaan päivässä käy vilkasemassa onks mihinkään tullut mitään uutta :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)