Stalkkaukset!

maanantai 24. joulukuuta 2012

Viimeinen joulupostaus


Ei ollut kyllä yhtään joulufiilistä tänä vuonna ja aikakin meni paaaljon nopeammin kuin ajattelin :) Käytiin siis ensin aamupuurolla mummilla ja paapalla ja sitten siitä mentiin mun miehen porukoille, siellä tottakai tungettiin taas sitä joulumössöä nassuun tyytyväisinä, no itse en syönyt kyllä mitenkään ähkyä tänä vuonna, ehkä olisin vähän voinut vielä ottaa lisääkin mutta en ottanut kuitenkaan kun siitä jatkettiin mun vanhemmille saunomaan mun ja mättäämään lisää sitä joulusafkaa naamaan :D Sitten siinä avattiin paketitkin, joulupukki kävi ja vaava oli ihan ihmeissään silmät suurina ja vähän tekoitkua alko vääntämään kun pukki otti sylkkyyn sen...  :) Vaava sai hurjat määrät kaikilta lahjoja ja innoissaan repi niitä paketteja auki, vaikka se pikkunen niistä oikein mitään tajunnutkaan vielä <3 

Alko kyllä ahdistamaan kun sanoin, etten tahdo mitään lahjoja ja sit sain ihan kauheet kasat kaikkia ihania juttuja, tuoksukynttilöitä, Pari kahvikuppia (ja muita astioita, jotka kuuluu sellaseen teema-astiastoon mitä keräilen),muutaman dvd:n (mitä olin halunnutkin :D) Sitten 3 hajuvettä mitkä on ihanan tuoksusia,jotain kylpyvaahtoa, muutaman kynsilakan,luomiväripaletin, lahjakortin yhteen paikkaan johon mulla on jo varattu aikakin :) Ja sitten kauheet kasat suklaata ja muuta karkkia joita oon syönyt varmaan yli puolet jo ja nyt oksettaa, ärsyttää ja kaikkea :D Mulla on aina kauhee pakkomielle syödä KAIKKI karkit ja muut samantein mitä mulla on, ihan kuin ne ei muka säilyis esim huomiseen, ylihuomiseen tai vaikka ens viikkoon.. Hyvin säilyis kyllä! Mutta ei se mitään, oon erittäin tyytyväinen noihin juttuihin mitä sain.. Niiin ja sitten saatiin sellanen kiva parisuhdepeli, jos vaikka nyt iltasella vähän pelailis kun vaavat on nukkumassa!

En jaksa nyt kaikkea kirjottaa mitä sain kun niitä on niiin paljon ja oon todella väsynyt jo, ollut pikkusen rankka joulu.Ei tarvii kuin parit glögit kossulla niin tajukankaalla varmaan samantein..  Tossa just tänään mietittiin kun ajeltiin mun vanhempien luokse vähän pidemmälle, että kun vaava kasvaa isommaksi niin kaikki joutaa kyllä tulla meille sitten käymään, ettei me ravata ympäri kyliä kyläilemässä koska joulunhan pitäs olla sellasta suht rauhallista aikaa :D MUTTA mä en oo mikään jouluihminen niin sit mun olis vähän pakko laittaa kämppä sellaseen ihanaan joulukuntoon, tehdä ruuat, leipoa torttuja ja pipareita tms.. Mutta sitä tuskin tulee tapahtumaan -.- Joten ehkä me kuitenkin ravataan joka paikassa.. Ohan se ihana päästä valmiiseen joulupöytään ettei itse tarvitse tehdä yhtään mitään. 

Mutta ,nyt on vaavan ensimmäinen joulu vietetty ja ihan kiltisti oli koko päivän :) Nyt pikkunen on ihan väsynyt ja ihan häkeltynyt kaikesta juoksemisesta paikasta toiseen ja noista paketeistakin ja tottakai siitä kun jokaisessa paikassa kaikki halus vuorotellen vaavaa sylkkyyn ja sitten se  vähän vierasteli ihmisiä... Ens vuonna nuppunen ymmärtää taas vähän enemmän tän joulun päälle jospa vaikka äippäkin sitten sais sen joulufiiliksen vihdoin :D Oli mulla sellanen tonttulakki ja punanen hame päällä niin oli vähän joulusta :)) 

Ps: Yks tärkee juttu vielä unohtukin! Kotiin tullessa mun kämppiksen koirat oli syönyt mun ainoolta joulukoristeelta pään :( (oveen ripustettava tonttutyttö). Vähän ärsytti kun se oli mun ovessa kiinni ja tippunut siitä niin nää paskapäät on sitten vetänyt sen pään naamaansa, toivottavasti menee mahat sekasin (kunhan ei mun lattioilleni paskanna). Siis ne oli oikeesti syönyt sen koska ei sen pään osia löytynyt edes mistään täältä :D Mä en nyt laita kuvia tähän postaukseen kun en halua että kukaan ylimääräinen ihminen tunnistaa mua!! Mutta nyt glögit kiehumaan ja kullan kainaloon kattomaan uutta leffaa <3

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)