Stalkkaukset!

tiistai 25. joulukuuta 2012

Voi väsymys...


Tää päivä on mennyt oikeestaan vaan nukkuessa, kyllä mä tossa päivällä olin muutaman tunnin hereillä, mutta mua väsyttää ihan tajuttomasti koko ajan. Mietin , että johtuuko se siitä että olisin nukkunut liikaa? Siitä, että oltiin koko päivä liikenteessä ja olin vaan väsynyt tänään..? Vai mistä ihmeestä tää johtuu :D Toisaalta ihan sama, vaikka vähän väsyttääkin kun on saanut nukuttua niin hyvin nyt, että voi sitten valvoa yön taas.. Paitsi että kyllä mä varmasti nukun tai yritän ainakin. Nyt muru kattelee telkkua tossa ja mä tulin bloggaamaan nopeesti taas jotain kun en muutakaan tekemistä tähän väliin keksinyt.. 

Ärsyttävää lueskella kaikkien blogeja nyt joulun jälkeen kun kaikki laittelee siitä itseihnosta ja läskeistä ja plaaplaaplaa kun joulunaikana on sattunut kerrankin syömään vähän enemmän :/ Kyllä se muakin ärsyttää että söin melkeen kaikki suklaat jo eilen mitä täältä löyty ja tänään jatkoin, vaikka mun piti paastota niin ihan ku itsestään otin kaksin käsin suklaata ja söin ne.. Ja söin myös jouluruokia, kinkusta lähtien... OKSENTAMATTA!! Mutta en mä stressaa tosta kun lupasin, etten stressaile näistä joulun syömisistä ollenkaan niin olen sit stressaamatta. Enkä nyt ees pysty tekemään kyykkyjä tai mitään kun mun polvet on kyykkyjen tekemisestä ihan muussina.. Luistelemaan vois kyllä huomenna vaikkapa mennä niin sais vähän edes kulutettua noita kiloja, en kyllä oo nyt tässä joulunaikana uskaltanut edes mennä vaa'alle, nössö läski olen!! :D

En oo siis tänään syönyt mitään muuta kuin suklaata, täytyy varmaan ihan vähän lämmintä ruokaa syödä myös kun alkaa tota päätä särkemään ihan kauheesti aina jos ei syö ollenkaan lämmintä ruokaa ja paleltaa myös koko ajan, muutenkin kyllä paleltaa aika paljon.. Sen takia mä sitä suosittelen kaikille edes vähän syötäväksi jotain lämmintä. Salaattiakin kyllä pystyy syömään lämpimänä, esimerkiks jos tekee jonkun makarooni-kana salaatin niin sehän on lämmintä :> Kyllä mä teetä juon päivittäin monta litraa, mutta eihän se oo ruokaa :O 

Ei mulla muuta, jos menis katsomaan kullan kainaloon vähäks aikaa telkkua ja sitten takas nukkumaan !!


xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)