Stalkkaukset!

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uusivuosi


Kaikki muut nukkuu jo ja mä oon taas yksin hereillä. Pyörin tossa miehen kainalossa jonkun 4h ja en mitenkään saanut taas unta niin aattelin, että tuun kirjottamaan vähän teille kuulumisia ja miten toi uusvuos meni tms. Ei mennyt nyt ihan ''suunnitelmien'' mukaan siis mitään suunnitelmiahan meillä ei ees mieheni kanssa ollutkaan ihan vaan senkin takia, että mä olen edelleenkin kipeenä! :D No mutta kaveri tai siis tää mun kämppikseni oli päättänyt pyytää muutaman kaverin tähän ja vaava lähti sitten hoitoon mun vanhemmille kun äiti kysy oikein että voisko se mennä sinne, tai vaatimalla vaati sitä.. niin mikäs siinä, laatuaika miehen kans uutenavuotena sopi paremmin ku hyvin <3 Mutta tota, ilta päätty tossa aamulla klo: 10.. Eli viina virtas ja nakkeja kulu! Ei mulla oo onneks mitenkään ollut morkkista siitä, että mä oon syönyt niin ja niin paljon kun annoin itselleni luvan syödä miten haluan uutenavuotena vielä kun kerran pystyin. Nyt sitten en oo syömässä enään mitään karkkeja, sipsejä tai muita herkkujakaan. Nakkeja toki voin mutta niissä on ihan hirveen paljon :( 

Mä tosiaan join sitä viinaa aika rankalla kädella ja nukuin sitten ilta kuuteen asti miehen kanssa:D yllättäen kun dokattu koko yö niin varmaan maistu pikkusen unikin, vaava tulee vasta tänään kotiin niin saatiin olla tääkin päivä ihan rauhassa ilman vauvan hoitamista tai mitään muutakaan, vitsi että tekee hyvää välillä rentoutua. Mua vaan harmittaa ihan suunnattomasti kun en saanut nukuttua yöllä niin nyt on vähän morkkikset sitten siitä, mutta ei se mitään.

Alotin kirjottamaan tätä yöllä,(kuten tekstistä huomaa, kun en jaksanut alkaa muuttelemaan sitä mitenkään.) mutta en sitten jaksanut kirjottaa loppuun niin sain sen nyt vasta tielle tänne :D Mä en oo nukkunut vielä yhtään , että täytyy varmaan kohta mennä painamaan pää hetkeks tyynyyn.. Jos viitsin kun sit en saa yöllä taas nukuttua niin jos valvois nyt että sais sit yöllä unta kunnolla :D Jaksoin kuitenkin eilen illalla käydä lueskelemassa teiän blogejanne ja muutaman kommentinkin laittaa, musta on ihan parasta tulla tänne bloggeriin jos on tullut paljon kommentteja joka suunnasta joten saa kommentoida ihanaiset :D <3

Mutta tämmönen rentouttava uusvuos meillä oli :P  Nyt mä meen syömään jotain ja sitten vähän lepäämään varmaan, tai voi olla että juutun lukemaan taas. 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)