Stalkkaukset!

maanantai 14. tammikuuta 2013

Se olis taas maanantai!


Moi kaikki!
Ja hyvää maanantaita + alkavaa viikkoa kaikille jotka tänne sivulle sattuu eksymään.
Sain pitkästä aikaa viime yönä nukuttua ilman mitään ongelmia, olin illalla törkeen väsynyt ja kerrankin nukuin aamuun asti ja mikä ihana tunne olikaan herätä aamulla :D Eilinen päivä meni ihan perseelteen suorastaan kun herättiin todella myöhää ja sit ei kerennyt tekemään mitään oikeen. Löhöttiin sohvalla, syötiin pizzaa ja katottiin leffoja.. Eli normaali löhösunnuntai.. Sekin oli syy, ettei kumpikaan jaksanut tehä mitään kun tuli ne muutamat siiderit/kaljat otettua sillon edellisiltana :D Vaikkei mulla ollut mitenkään huonoa oloa mutta sellanen peruskooma! Sen takia en sitten eilen kirjottanut kun vietettiin taas sitä kuuluisaa laatuaikaa miehen kanssa, mitä ei oo kauheen usein saatavilla :D 



Mä mietin tossa, et haluaisin oikeesti elää silleen etten koko ajan ruoan ympärillä.. Nyt mulla on sellanen olo etten mitään muuta teekkään kuin sitä et mietin mitä toi ruoka sisältää ja mitä toi.. Sit lasken kaloreita salaa päässäni vaikka en sais tehä niin.. huoh.. Mutta mulle iskee kauhee ahdistus jos en laske kaloreita, oon niin tottunut siihen ja se on ollut mun elämässäni niin monta vuotta jo :/ Yritän luopua siitä, yritän oikeesti.. Puhuin tolle miehellekkin aamulla siitä että se vaivaa mun mieltäni, mut se sano et ajan kanssa se jää pois toivonmukaan! Sitten jos syön sen yli 800kaloria päivässä niin tekis mieli leikkaa vatsaläskit saksilla irti!! Alkaa se itseinho ja kuvotus!! Nyt sitä ei oo muutamaan viikkoon ees tullut koska mulla on ainakin omasta mielestäni mennyt TODELLA hyvin ja oon ehkä vähän ylpeekin itsestäni, etten oo oksentanut ainakaan muistaakseni kertaakaan uudenvuoden jälkeen niinkuin lupasinkin! 

Mitä muuten tykkäätte kanamakaroonisalaatista? Itse tykkään siitä, mutta lämpimänä.. :D siis voiks salaattia lämmittää mikrossa? Kyllä kait jos se on liian kylmää.. huoh, miehen kanssa kinasteltiin tossa eilen ettei sitä voi lämmittää sen mielestä mikrossa, mut mun mielestä sit se oli ihan karseen makusta kylmänä :D Aatelkaa nyt, kylmää makaroonia ! 

Mun pitäs kanssavarmaan panostaa vähän tohon kuvien ottamiseen, esim päivän syömisistä olis hyvä ottaa niinkuin monissa blogeissa nähnyt niitä mut emmä koskaan muista ja jos jotain kuvia otan niin ne on yleisemmin sitten vaavasta <3 

Yks kaveri sano, että musta on tullut todella outo tässä puolenvuoden aikana, mutta yritin kysellä muilta että onks mussa jotain outoa ollut niin kukaan ei kyllä ainakaan myöntänyt , että olis mitään sellasta huomannut.. Ehkä se oli sitten sen kaverin joku sellanen huomionhaku huomio tai jotain :D Tai sitten kun mulla menee kaikki aika nykyään lapsenhoitoon, eläimiin ja tottakai tohon mieheen niin ei mulle jää aikaa soitella ystäville koko ajan!! saatikka nähdä niitä jos ne asuu toisilla paikkakunnilla tms. Eilenkin ajattelin, etten vastaa koko päivään puhelimeen tai viesteihin jos jotain tulee, että ollaan ihan rauhassa mut sitten kun olin suihkussa niin tottakai se kaveri oli soittanut ja sitten mun mies vastas sille -.-!! Niin olihan mun pakko sitten soittaa takasin koska se olis ollut aika törkeetä jos en olis soittanu :D 



Muistatte varmaan kun kerroin siitä yhdestä blogista jossa se tyttö oli rakastunut naimisissa olevaan mieheen jolla on lapsia jne? No, se blogi oli yllättäen pelkkää mielikuvituksen tuotetta :D Olin kyllä ehkä pikkasen pettynyt siihen, että joku keksii päästään noin paljon ja hyviä juttuja silleen.. ihan tyhmää tommonen! Olis tehnyt mieli haukkua se kirjottaja, mutta jätin väliin koska olihan se ihan hyvin ja ajatuksella silleen kuitenkin keksitty, että silleen.. no ei voi mitään :(

Mutta tässä kait tärkeimmät kuulumiset taas kerran,mulla saa muuten laitella niitä haasteita jos ne ei oo kauheen henk.kohtasia jne ja sitten kommenttiahan saa myöskin jättää jos siltä tuntuu, ne on kyllä tervetulleita enemmän kuin paljon.. :) Mä lähen tästä nyt syömään aamupalaa ja jos sitten säntäis vaikka kaupoille tai jotain, että sais pikkasen jotain tekemistä yms. Koska nyt kun oon nukkunut koko yön niin mulla on ihan ylienerginen olo.. muttajoo palataan <3 



xoxo: Nansku

5 kommenttia:

  1. Yääh, en tykkää makaronista salaatissa (en tosin välitä siitä juuri muutenkaan). Pitää olla tosi hyvä (lihottava) kastike salaatissa, jotta sen pystyy itkemättä syömään, jos siin on pastaa :D
    Kyl salaatin voi lämmittää mirkossa (tai missä vaan), mut tietty se ite salaatti menee sellaseks nahistuneeks. Jossei se menoo haittaa, nii anna mennä vaa :D

    Mä en koskaan saanu selville, mistä blogista on kyse. En tosin lähteny sitä sen kummemmin selvittämäänkään (x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tulee sellasia kausia, etten pysty syömään mitään makaroonia tai pastaa tms.. Mut nyt toi oli ihan ok LÄMPIMÄNÄ!! Ja voihan ne salaatit sitten nyppiä pois jos ne ei oo hyviä sellasina nahistuneina.. :D Kylmä makarooni on vaan niin oksettavaa, ettei sitä saa alas!!

      Poista
    2. Mulla tuo makarooni menee alas vaan jos se on makaronilaatikos (seki aika harvoin), lasagnena tms. Jossain välissä vaan jotenki kyrpiinnyin sen makuun. Kaupan valmiit makaronia sisältävät salaatit on ihan hirveitä! Juoksen karkuun, jos joku ehdottaa sellasen syömistä (x

      Poista
    3. Ei perse! Tiäkkö?! :D Oonhan mä sitä blogia lukenu joskus! Tänään törmäsin siihen taas yhden toisen blogin kautta (jonka kautta sitä alunperinki luin sillon tällön) ja tajusin heti että EI PERKELE! :D Juu ei mulla muuta, dementikko siirtyy sohvannurkkaan x)

      Poista
    4. No ei onneks tota makaronia tuu kauheen usein syötyö kyllä nykyään. Kauheet hiilaritkin ja plaaplaalaa :D

      Heeeeh, noniin.. Mä arvelin, että varmaan on sattunut silmien eteen joskus :D Se oli kyllä oikein mukavaa luettavaa, harmi vaan et kaikki hyvä loppuu aikanaan :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)