Stalkkaukset!

keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Voi itku!


Viime yö oli tuskaa, jouduin herättämään ton miehen väkisinkin kesken unien koska mulla oli ihan tajuttoman pahamieli,Yks tutun tuttu tuli käymään eilen kattomaan lähinnä tota mun kämppistäni, sitten se oli jotenkin ihan järkyttyneen näkönen kun näki mut?! Huus ihan täysiä ''SÄHÄN OOT IHAN ANOREKTIKKO''!! Ja alko nauramaan ihan täysiä!! Olin ihan että MITÄ VITTUA O___O Sanoin sitten sille ämmälle, että ensinnäkin oon helvetin läski ja ihranen ja toiseks, tuskin se sun elämääs vaikuttais vaikka mulla oliskin anoreksia. Oli kyllä hiljainen kaveri loppuillan kun tossa oli.. Mä sain sitten sen vierailun jälkeen ihan törkeen itkukohtauksen ja itkin varmaan 2tuntia silmät päästäni, että näytänkö mä oikeesti niin kamalalta, että mulla pitää nauraa päin naamaa kerta toisensa jälkeen. Se lehmä ei edes anteeks pyytänyt, vaikka mun kämppis sano ettei siitä tarvitse välittää että se on aina tommonen ja itse painaa jotain 100kiloa!! Mutta huoh, en osaa selittää miltä musta tuntu noiden sanojen ja nauramisen jälkeen!

mä halusin että toi mies raahais kamansa tänne nyt viikonloppuna, mutta se ei tiedä ehtiikö.. Molempien mielestä on niin turha pitää kahta kämppää kun toisessa ollaan ehkä kerran viikossa yks yö jos sitäkään :D Ehkä tää yhteen muuttaminen tapahtuu vähänn liian nopeesti kun kuukaus oltu yhdessä,mutta toisaalta mua lohduttaa ajatus siitä että tunnen ton miehen todella hyvin ja hän tuntee mut varmaan paremmin kuin mä itse. Joten en nää mitään esteitä tähän yhteenmuuttamiseen <3 Sit mun ei ainakaan tarvitse pelätä, että joutuisin ehkä joskus nukkumaan yksin.. Koska ajatuskin siitä on ihan kauhee!!

Syömisen kanssa vähän ongelmaa, mun ei meinaa maistua mikään ruoka.. En oo oksennellut ollenkaan, mutta ei vaan maistu niin ei maistu. Vähän äsken sain  syötyä eilistä keittoa ja siinä taas päivä ruoat. 

Mutta ei mulla muuta nyt tällä kertaa, palataan varmaan huomenissa taas..

xoxo: Nansku

4 kommenttia:

  1. Mä oon ollu poikkiksen kans vast 6kk yhdessä ja ollaan jo menty kihloihin, asutaan yhessä ja tyttö sanoo poikkista isiks.. Et nopeesti edetään täälläki, mutta eipä siitä oo haittaa ollu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, ei me sitten ehkä ihan liian nopeesti edetäkkään :D Tosin me ollaan oltu sellaset 15-vuotta kavereita, että on opittu ainakin tuntemaan toisemme ;D

      Poista
  2. Kroppakuvaa sust ois kiva nähä ku oot niiin pikkunen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, täytyy kattoa jos jossain vaiheessa viitsis laittaa :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)