Stalkkaukset!

maanantai 7. tammikuuta 2013

Maanantaiärsytystä

Tästä tulee nyt aikalailla sellanen tyypillinen maanantai vittuperkele postaus, että koittakaahan kestää :D 
Se olis sitten taas tosiaan se maanantai, viime viikko meni nopeesti kuten toi viikoloppukin.. Ihan liian nopeesti! Mua ahdistaa taas kun pitää hoitaa asioita mitä on vähän jättänyt tässä hoitamatta ''huomaamatta'' . Äiti soitteli aamusta ja huus mulle, etten osaa huolehtia yhtään mistään.. Huoh, kun sekin ymmärtäis ettei se oo osaamisesta kiinni vaan siitä ettei mulla yksinkertaisesti ole kiinnostusta yhtään mihinkään tällä hetkellä, motivaatio on ihan nollassa..Ja ennen kaikkea siitä kun mä en jaksa.. en !JAKSA! mutta eihän tätä kukaan ymmärrä...  Mua ärsyttää suunnattomasti tänään taas ihan kaikki, ärsytti se kun en saanu yöllä nukuttua ja nukahdin tai siis torkahdin aamulla 7 aikaan muutamaks tunniks kunnes vaava heräs ja mies lähti töihin.. Mulle tuli taas kamala ahdistus kun toi yks lähti, en haluais olla sekunttiakaan yksin vaikka mulla olis täällä mitä tahansa seuraa ,mutta kukaan ei korvaa tota miestä kuitenkaan.. Huokaus!! Miten mä pääsisin tästä masennuksesta eroon ja jaksaisin taas tehdäkkin jotain?? Musta alkaa muutenkin tuntumaan, että pitäis jotain uni/nukahtamislääkettä pyytämässä lekurilta, vihaan vaan sitä mun omaa lääkäriä ja toi ei kait onnistu päivystyksessä niin jää varmaan vaan kuvitelmaks toi.. Pitää nyt kattoa jos ei illalla saa nukuttua niin soittelee sitten lekuriin, että mitä tässä pitäs tehdä, alkaa pää räjähtämään kohta!Nytte mua kyllä väsyttää kun ei oo mahdollisuutta nukkua, en oo koskaan oppinut sitä että ottaisin 15-30min torkut vaan nukun samantein sellaset 8tunnin pienet päiväunet, joten unohdetaan :D 



Mulla ei oo tänään ollut kuumetta ollenkaan niin sain käytyä hoitamassa pari asiaa tossa ja sitten kaupassaki, taas iski sellanen hirvee paniikkikohtaus niin oli pakko todella nopeesti päästä pihalle sieltä, mutta sain mä kuitenkin kaikki tarvittavat onneks ostettua :D Tommonen hirvee hikoilu ja stressaaminen jossain kaupassa on niin noloakin, huhhuh!! 

Meillä oli taas eilen illalla riitaa siitä, että miksei me vietetä aikaa hänen kämpässään.. Ehkä siks, että mulla on paljon eläimiä ja vaava.. hänellä on yksiö -.- Poikamiesboxi, jossa ei oikeesti ole yhtään mitään, pitäs raahaa tyyliin kaikki tavarat sinne niin olisin tyytyväinen mutta mun huoneeni täällä on puolet isompi kuin hänen koko asuntonsa :D No ehkä toikin vielä joskus tajuaa sen, että näin on parempi! Niin mun mielestä tommosesta asiasta ei ees tarvis keskustella, kun tietää että vaavan kaikki tavarat on täällä ja eläimet jne, kyllähän me ollaan hänen luona vietetty sitten ''laatuaikaa'' kun ollaan haluttu olla ihan rauhassa kaikilta. Ja nytkin suunniteltiin, että viikonloppu kun koittaa niin mentäis sit sinne ja vaava jäis tähän mun kämppiksien kanssa. Mutta pitää nyt katsoa, että mitä tässä kehitellään vai kehitelläänkö mitään..


ihana kuva, oli pakko laittaa tää tähän :D Matiaspallopää <3
xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)