Stalkkaukset!

maanantai 21. tammikuuta 2013


Kirjottelen nyt tällään 0minuutin yöunilla taas vaihteeks, siis mä en ymmärrä miten mä en ole taaskaan saanut nukuttua yhtään sekunttia.. Muksu ei ole valvottanut vaan nukkuu edelleenkin, kerran heräs joskus kahden aikaan syömään ja siinä kaikki!  Vaikka hampaita tulee lisää niin ei oo kyllä yhtään erityisen kärttynen pienokainen ollut missään vaiheessa ONNEKSI!! Olen muutenkin päässyt pienellä hänen kanssa ja toivottavasti tulen jatkossakin pääsemään, koska eihän se ole ollenkaan kivaa että pienellä lapsella on joku hätänä ja itkee koko ajan. Tiedän yhden tutun jolla on koliikkivauva ja voin kertoa, ettei se ole todellakaan mitään helppoa :( Mutta onneks sekin varmaan ajan myötä alkaa ainakin vähän helpottamaan!! Oon lukenut myös paljon noista pientenlasten sairasteluista, meillä ei oo ollut mitään muuta kuin pientä kuumeilua (mikä on ihan normaalia) ja sellasta pientä räkätautia ja siinä kaikki :) Tottakai aika monta kiukkupäivää on ollut kun ei oo suostunut päiväunia nukkumaan tai jotain muuta, mut niist on onneks selvitty todella vähällä. Mutta ei tän nyt pitänyt ihan koko postauksen kertoa vaavasta :D

Mun piti oikeestaan tulla kertomaan, että me saatiin mun miehen kanssa sovittua toi viikonloppuinen juttu onneks. Mä olin ihan paniikissa jo, että se feidaa mut :( Just kun ollaan saatu kaikki silleen suh järjestykseen tässä munkin elämässäni yms , niin en haluais mitään tommosia tyhmiä pieniä juttuja pilaamaan tätä nytten ollenkaan!! Mun mies on vaan ihan super huolissaan mun masennuksesta ja itsetuhoisuudesta, mun olis niin pakko päästä mahd.pian eroon tästä mutta MITEN?! Se on ongelma.. mä en tahtois mennä mihinkään psykiatrille hölöttelemään paskaa kun tiedän etten pysty kertomaan sille kuitenkaan kaikkea niinku ne oikeesti menee.. mulla ei oo luottamusta tommoseen, kun joskus oon käynyt psykiatrilla joka laverteli asioita ympäriinsä mutta onneks sai fudut työpaikaltaan kun ilmotin siitä tottakai eteenpäin!! Mutta silti.. huokaus.. 


Syömisistä en muista kertoneeni tossa edellisessä postauksessa yhtään mitään. No pelkällä paahtoleivällä on menty :D eli ei mitenkään hyvin ja lauantaina kalorit ylitti sen 3000 että sekin meni vituiks sitten, mut nyt pitäis alottaa toi 800 kaloria päivässä, katotaan miten onnistuu. easydietit on kyllä hyviä koska ne pitää pitkään näläntunteen poissa ja eihän siinä mee kuin se 3-4päivää, että elimistö on ketoosissa niin ei tunne nälkää sit muutenkaan.. 

Mun käsi kramppaa jostain syystä ihan kauheesti nyt, varmaan kun oon soittanut tänään ja eilen pianoa taas (purkanut vähän paskaa oloani soittamiseen). nyt täytyy taas lopettaa itkeminen kyllä kun tässä on itketty koko viikonloppu :D Ehkä johtuu menkoista tää olotila tai jtn?! en tiedä.. Mulla on ensimmäistä kertaa todella pitkään aikaan menkat nimittäin.

No mutta ei mulla nyt tähän hätään taas muuta, ajattelin vaan tälleen nopeesti kirjotella kun en tässä muutakaan tekemistä keksinyt :) Mulle tulee pitkä päivä kun varmaan nyt sitten valvon iltaan asti taas kerran.. 


xoxo: Nansku


Ps: yritin joku tunnin tallennella tätä kirjotusta, mut ei!! jostai virheestä vinkuu koko ajan!! huoh

2 kommenttia:

  1. Kiva et saitte sovittua :)

    Ja mun tyttö oli koliikki ja sitä kesti puol vuotta! Voin sanoo et elämäni kauheinta aikaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan kuvitella todellakin, miten rankka se puolvuotta on ollut huutavan lapsen kanssa :( ihan kamalaa on muutenkin kuunnella sitä kun vauva itkee ja koskaan ei tiedä, että millon on mikäkin hätänä ja kun mikään ei edes auta siihen!!

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)