Stalkkaukset!

lauantai 12. tammikuuta 2013

Haaste!


Haaste Sissi:ltä

1. millaisia odotuksia sinulla on tulevalle vuodelle?
- Notota, mä haluaisin ihan tosissani parantua tästä anoreksiasta, olla onnellinen ja nauttia enemmän elämästä kuin viime vuonna. 

2. mitä tv-ohjelmia seuraat?
- Salatut elämät ja up on sellasia mitä tulee aina katottua päivittäin, mutta on niitä monia muitakin :D

3. suomalainen vai ulkomaalainen musiikki?
- Suomalainen

4. harrastatko jotakin?
- Harrastan.. Teinkin tossa aikasemmin postauksen mun harrastuksistani, mutta laitan nyt tähän muutaman lisää kun aikasemmin laitoin vaan ne ''tärkeimmät'' tankotanssia, joogaa, pianon soittoa, laulamista, piirtämistä, bloggaamista jne.. 

5. matkusteletko paljon?
- Heh, en. Mitä nyt joskus satun käymään toisilla paikkakunnilla siinä kaikki.Kerran oon käynyt ulkomailla ja sitten laivalla ruotsissa :D

6. onko blogin pitäminen helpottanut oloasi millään tavalla?
- On todellakin, tänne saa kirjottaa mitä mieleen juolahtaa ja kertoa kaikki asiat mitkä painaa mieltä milloinkin.

7. onko sinulla jotakin päivittäistä rutiinia? esim. herättyä juoda teetä ensimmäisenä tai vastaavaa.
- Ei oikeestaan, mulle melkeen jokainen päivä on erilainen . Mä en tykkää elää kauheen rutiininmukaan enkä myöskään suunnittelemalla asioita ennakkoon, koska jos suunnittelee niin ne yleensä kusee ja pahasti. (huomattu noin miljoonia kertoja)

8. saatko kotona vaikuttaa siihen mitä syödään?
- Saan, teen lähes päivittäin ruoan ellei joku muu VÄLTTÄMÄTTÄ tahdo sitä tehdä.. Mutta aika usein ruoan laittaminen kuuluu mulle koska tykkään siitä ja sillä tavalla mun on helpompi laskea kalorit ja muut. 

9. miten kuvailisit vaatetyyliäsi?
- Kuulemma sellanen emopissis.. Mutta mun vaatetyyli vaihtuu sillein mielen mukaan :D

10. miten viettäisit päivän, jolloin olisit kotona yksin ja saisit tehdä ihan mitä tahansa?
- No mä oon ainakin joka päivä jonkun aikaa yksin kotona, tai vaavan kanssa.. Mutta käytän sen bloggaamiseen yleensä sen yksinolemisajan, koska pystyn keskittymään sillon parhaiten, käyn kylvyssä ja nautin hiljaisuudesta.. Kuuntelen hyvää musiikkia ja luen jotain.. Ja aika usein teen myös töitä sillon kun on rauhallista.

11. millaisessa talossa asut? (esim. rivi- tai paritalo)
- Kerrostalossa 

Nyt tähän pitäis sitten haastaa joku -.- Mutta mä en haasta tällä kertaa koska, kaikki kenelle olisin voinut tän haasteen laittaa niin oli se jo blogissaan tai noissa haasteissa sitten :D Joten ne jotka haluaa niin saa ihan itse vapaasti tehdä tämän ja kiitos Sissille haastamisesta <3

3 kommenttia:

  1. Jej! Kiva kun jaksoit tehdä (: Mulla oli kans vähä ongelmaa, kelle haasteen laitan. Monen blogia itse luen, mutta sitten aika harva taas kommentoi mulle, joten en tiedä kuinka moni oikeesti seuraa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sama homma, tulee kyllä luettua jotain kymmeniä blogeja mutta muutama vaan kirjottelee mulle :/ Tykkään kyllä noista haastepostauksista ihan ylipaljon yleensä että mulle on tervetulleita jos sellasia tulee vastaan :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)