Stalkkaukset!

tiistai 8. tammikuuta 2013

Rakkaimmat harrastukseni.



Ens viikolla pääsen taas jatkamaan mun rakasta harrastustani, tankotanssia <3 Oon harrastanut sitä jo lähemmäs kymmenen vuotta, mutta ollut vähän taukoja välissä ja nyt oli tossa noi paikkakunnan vaihdot niin piti sitten hankkia uus paikka missä pystyis harrastamaan tota.. Mutta nyt oon yhen tutun suosittelemana löytänyt tästä läheltä paikan jossa olis mahdollisuus harrastaa 2kertaa viikossa.. Oon niiiin innoissani tosta ja pääsen jo ens viikolla alottamaan <3 Tästä oon ehkä vielä enemmän innoissani kui tosta toisesta harrastuksestani! Pelottaa vaan se, että mun kädet ja jalat tulee ihan tajuttoman kipeiks muutaman ensimmäisen käynnin jälkeen koska mulla on ollut joku vuoden tauko tässä myös raskaudenkin takia jo :D Mutta ohan mulla mies joka jaksaa kuunnella kun mua särkee ja kolottaa -.- 





Toinen mun harrastuksistani on jooga, jota en oo niin kauheen montaa vuotta harrastanut mutta kuitenkin, senkin alotin nyt tällä viikolla tai siis alotan uudestaan ku oli samasta syystä taukoa kuin tankotanssistakin, täällä tosin on enemmän mahdollisuuksia harrastaa noita kumpaakin joten ei oo ongelmia siinä kun kokemusta on todella paljon, niin pääsee kesken vuodenkin kursseille mukaan. 
Raskausaikana pystyin harrastamaan ihan koko ajan joogaa niin siten ton muuttamishässäkän takia ärsytti kun piti vaihtaa hetkeks paikkaa ja sit se olikin ihan sellanen tyhmä paikka niin en jaksanut montaa kertaa käydäkkään siellä :s Mutta nyt jos sitten vähän tsemppais ja kävis vaikka olis minkälainen paikka! 





Sitten siihen kolmanteen, soittelen pianoa (tosin ihan omaksi ilokseni enään vain) ja laulan. Jotain hyötyä siitäkin kuin 5vuotiaasta lähtien pakotettu pianotunneille ja musiikkokouluun yms, muskareihin :D Lapsena olin kauheen vastahakonen noihin molempiin mutta nykyään oon oikeestaan todella kiitollinen mun vanhemmilleni siitä, että ne sitkeesti jaksovat raahata mua noihin molempiin. Ja tohon laulamiseen sen verran että lähinnä karaokea käyn laulamassa, en nykyään kyllä niin usein kuin aikasemmin mutta sitäkin sillon kun pystyn ja jaksan. Ja sitten ihan yksinäni ''rentoutumistavaksi'' oon ottanut sen, että soitan pianoa melkeen päivittäin ja lauleskelen. Mun omasta lapsestani tulee varmaan ylimusikaalinen kun mieskin soittelee melkeen päivittäin ;)







Anteeks toinen postaus heti perään, mutta ajattelin vähän valaista mun harrastuksiani lukijoille :) 

xoxo: Nansku

2 kommenttia:

  1. Tankotanssii ois kiva kokeilla, mut tämmöselle läskille vaa naurettaisiin siellä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No samanlailla mäkin ajattelen koko ajan, mutta siinähän nauravat sitten :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)