Stalkkaukset!

torstai 31. tammikuuta 2013

Tuutin täydeltä paskaa!


Mulla oli eilen niin paska päivä taas, ettei mitään järkeä. Tapeltiin ton miehen kanssa sen exästä joka on alkanut laittelemaan viestejä sille, että haluaa sen takasin ja kaikkea muuta tommosta. Ja oli antanut ilmeisesti ymmärtää jotain sellasta, että ei oikeesti haluais olla mun kanssa jne.. Oon vähän pihalla tästä kaikesta?! Mikähän on totta ja mikä ei!! Hyvä kysymys.. Sitten sattu myös yks toinen juttu, mut sitä mä en viitsikkään tänne kirjotella kun se on sellanen mistä mut taas kerran voi tunnistaa oikein hyvin :D Joten hiljenen siitä jutusta siis. 

Musta taas tuntuu, että tää koko elämä räjähtää käsiin, jos totta puhutaan niin olinkin hetken ihan liian onnellinen, että eiköhän se kaikki kostaudu taas oikein kunnolla. Harmittaa vaan kun aloin niin tykkäämään tosta miehestä ja kaikki oli näin pitkään hyvin :( Nyt se tosiaan miettii sitten, että lopettais tän jutun tähän. Mä en ihan nyt ymmärrä kaikkea ilmeisesti!

Ei mulla ollut mitään kirjotettavaa edes kun toi ja nyt taas lopetin sitten syömisen kun ahdistaa tää sotku ton miehen kanssa, söin viimeks eilen joskus 3 aikaan varmaan. Mutta eipä ole edes nälkä, joten ihan sama :) Onneks mulla on tänään vähän tekemistäkin niin ei tuu mietittyä niin paljon tota syömistäkään :D  

mutta ei mulla muuta.. 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)